EN FA

روحانیون مستقر،ظرفیت هایی تأثیرگذار در جامعه هستند

1399/09/05 تعداد بازدید: 369
print
 روحانیون مستقر،ظرفیت هایی تأثیرگذار در جامعه هستند

نشست هم اندیشی با روحانیون مستقر شهرستان باغملک با موضوع و محوریت برنامه های قرارگاه عملیات فرهنگی اجتماعی حاج قاسم سلیمانی در باغملک برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی باغملک، در ابتدای این نشست، حجت الاسلام شیخ نیا ضمن قدردانی از زحمات روحانیون مستقر به نقش روحانیت در راهبری برنامه های فرهنگی شهرستان پرداخت و گفت: برنده ترین سلاح روحانیون و مبلغان اسلامی، مردمی بودن فعالیت های آن ها و حضور و تلاش ایشان در میان مردم است.
 
رئیس اداره تبلیغات اسلامی باغملک، با توجه به نزدیک شدن به اولین سالگرد شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی افزود:عملیات اجتماعی و فرهنگی شهید حاج قاسم سلیمانی از ۱۳ آبان ماه در سراسر کشور آغاز شد و تا ۱۳ دی ماه همزمان با سالگرد شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی ادامه خواهد داشت در این عملیات فرهنگی تمامی دستگاههای فرهنگی از جمله  سازمان تبلیغات اسلامی حضور فعال دارند.
 
وی در ادامه تصریح کرد: در فاز اول شیوع بیماری کرونا شاهد حضور پر شور و معنوی مردم بودیم.در طرح مواسات هم تمامی دستگاههای اجرایی و فرهنگی از جمله سپاه پاسداران حضور فعالی در کمک رسانی و اهدا بسته های معیشتی به مردم داشته اند.
 
در خاتمه، حجت الاسلام شیخ نیا خاطرنشان کرد: شبکه روحانیون مستقر در مساجد و روستاها، ظرفیت های تاثیرگذار در جامعه هستند که باید پای کار بیایند تا بتوانیم همچون زمان دفاع مقدس از این برهه تاریخی با موفقیت عبور کنیم.
 
 
پایان خبر/.
نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک