EN FA

روحانیون مستقر از ارکان مهم پیشرفت و آبادانی درمنطقه تبلیغی خود هستند

1399/07/21 تعداد بازدید: 364
print
روحانیون مستقر از ارکان مهم پیشرفت و آبادانی درمنطقه تبلیغی خود هستند

رئیس اداره تبلیغات اسلامی باغملک: روحانیون مستقر از ارکان مهم پیشرفت و آبادانی درمنطقه تبلیغی خود بوده و ارتقاء سطح بینش فکری و اعتقادی از وظایف این قشر ارزشمند محسوب می‌گردد.

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی باغملک، حجت الاسلام شیخ نیا از برگزاری نشستی با روحانیون مستقر در این شهرستان خبرداد.
 
 
در ابتدای این نشست، رئیس اداره تبلیغات اسلامی باغملک ضمن قدردانی از زحمات روحانیون مستقر به نقش روحانیت در راهبری برنامه های فرهنگی شهرستان پرداخت و گفت: روحانیون مستقر از ارکان مهم پیشرفت و آبادانی در منطقه تبلیغی خود بوده و آگاهی رساندن و ارتقاء سطح بینش فکری و اعتقادی از وظایف این قشر ارزشمند محسوب می‌گردد.
 
 
 
 
حجت الاسلام شیخ نیا تصریح کرد: بالا بردن روحیه جهادی و انقلابی و درعین حال گسترش مفاهیم ناب اسلامی و انقلابی از وظایف دیگری است که مبلغین برعهده دارند. لذا با توجه به اینکه سطح علمی مردم جامعه بالا رفته لازم است روحانیون نیز با تجهیز شدن به علم و فناوری روز، آمادگی پاسخگویی به شبهات عموم را داشته باشند. 
 
درپایان، روحانیون نیز به نوبت به بیان نقطه نظرات خود حول محور مسائل فرهنگی و گزارش اجمالی از برنامه های برگزار شده در محل خدمتشان  پرداختند.
 
 
پایان خبر/.
نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک