EN FA

حلقه های صالحین باید در مساجد فعال شوند

1399/07/13 تعداد بازدید: 368
print
حلقه های صالحین باید در مساجد فعال شوند

نشست صمیمانه رئیس اداره تبلیغات اسلامی باغملک با رئیس حوزه علمیه و مسئول طرح هجرت این شهرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی باغملک، حجت الاسلام شیخ نیا از برگزاری نشست صمیمی با رئیس حوزه علمیه و مسئول طرح هجرت خبرداد.
 
در ابتدای این جلسه، رئیس اداره تبلیغات اسلامی باغملک، به اهمیت نقش روحانیت در راهبری جامعه پرداخت و عنوان کرد: ما نیاز به روحانیون جوان و فعال داریم تا علاوه بر جذب جوانان مومن و انقلابی در مساجد، بتوانند امین مردم محله در رفع مشکلاتشان باشند.
 
حجت الاسلام شیخ نیا افزود: لازم است بتوانیم در همه مساجد نسبت به تشکیل حلقه های صالحین اقدام کنیم چرا که بحث و تبادل نظر در خصوص عملیاتی کردن فعالیتهای فرهنگی و مذهبی است که میتواند منتج به نتایج مطلوب و قابل قبولی در کیفیت بخشی و اثرگذاری مساجد بر مردم شود.
 
 
در ادامه این نشست، حجت الاسلام طباطبایی رئیس حوزه علمیه شهرستان باغملک به ایراد نکته نظرات خود پرداخت و از آمادگی طلاب و روحانیون برای اداره کردن حلقه های صالحین خبر داد و ابراز امیدواری کرد که انشاء الله در آینده، طلاب جدیدالورود به حوزه های علمیه از بین اعضاء حلقه های صالحین گزینش شوند.
 
گفتنی است؛ در پایان این جلسه مصوب شد از هفته آینده ضمن بازدید از فعالیتهای روحانیون، نسبت به بررسی و حل مشکلات آنها نیز اقدام شود.
 
 
پایان خبر/.
نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک