EN FA

اشاعه فرهنگ قرآنی در جامعه، با تدبر در مفاهیم قرآن محقق می‌شود

1399/07/30 تعداد بازدید: 393
print
اشاعه فرهنگ قرآنی در جامعه، با تدبر در مفاهیم قرآن محقق می‌شود

رئیس اداره تبلیغات اسلامی باغملک: راهکار اساسی برای اشاعه فرهنگ قرآنی در سطح جامعه، تدبر فردی در مفاهیم و معانی کلیدی قرآن کریم و انتقال آن به اعضای خانواده است.

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی باغملک، جلسه هم اندیشی با فعالین قرآنی به منظور هم افزایی وهمفکری در راستای تحقق گام دوم انقلاب و ارتقای کیفیت برنامه ها برگزار شد.
 
رئیس اداره تبلیغات اسلامی باغملک با اشاره به وضعیت فرهنگی موجود در شهرستان اظهار داشت: باید تلاش شود از طریق اشاعه فرهنگ قرآنی وتوسعه فعالیتهای کاربردی در این زمینه، از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع کنیم تا دشمنان نتوانند خدشه ای بر پیکره نظام وارد کنند.
 
 
 
حجت الاسلام شیخ نیا ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و فعالیتهای قرآنی صورت گرفته تصریح کرد: در بحث آموزش قرآن کریم با در نظر گرفتن شیوع ویروس کرونا، مؤسسات و خانه قرآن شهری و روستایی باید فعالیت بیشتری برای جذب جوانان و آموزش آنها هم در بحث روخوانی، روانخوانی، حفظ و مخصوصا مفاهیم قرآن داشته باشند. لذا اگر امروز شیوع این بیماری مانع از فعالیت حضوری شود باید جهت را تغییر داد و به شکل غیر حضوری ودر فضای مجازی اقدام شود. 
 
درپایان، حاضرین نیز به  نوبت به بیان نقطه نظرات خود حول محور مسائل قرآنی و ارائه گزارش اجمالی از برنامه های برگزار شده در موسسات و خانه های قرآن پرداختند.
 
پایان خبر/.
نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک