EN FA

هیئات مذهبی در هر مکانی که فعالیت دارند باید بتوانند تأثیرگذار باشند

1399/10/26 تعداد بازدید: 363
print
هیئات مذهبی در هر مکانی که فعالیت دارند باید بتوانند تأثیرگذار باشند

رئیس اداره تبلیغات اسلامی ایذه از برگزاری جلسه ستاد ایام فاطمیه به مناسبت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها با حضور هئیات مذهبی شاخص در این شهرستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی ایذه، حجت الاسلام اندرزیان ضمن اعلام این خبر به بیان اهمیت برگزاری شعائر دینی و مناسبتهای مذهبی پرداخت واظهار داشت: همه ما در قبال ارج نهادن بر مناسبتهای مذهبی مسئولیم و تقویت اجرای برنامه های مذهبی در مبانی دینی و عقیدتی آحاد مردم ،تاثیر بسزایی خواهد داشت.
 
رئیس اداره تبلیغات اسلامی ایذه با اشاره به فرارسیدن ایام شهادت حضرت زهرا(س) و لزوم گرامیداشت این ایام گفت: حضرت زهرا (س) اولین شهیده دفاع از حریم ولایت هستند و رشادتهای این بانوی بزرگوار اسلام در شرایط سخت آن ایام می تواند اسوه ای برای همه ما بخصوص بانوان مؤمنه و خداجو باشد.
 
وی در ادامه افزود: به حمدالله فعالیت خوبی توسط هئیات مذهبی شاخص در شهرستان اجرا می شود و انتظار می رود هیئات مذهبی در هر محل ومکانی که فعالیت دارند بتوانند تأثیرگذار باشند. 
 
اندرزیان در ادامه یادآور شد: با توجه به وجود ویروس کرونا باید سعی بکنیم نسبت به رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی بتوانیم برنامه ها را در شأن وجایگاه اهل بیت علیهم السلام انجام دهیم.
 
در ادامه نیز پس از بیان نقطه نظرات و ارائه پیشنهادات حاضران مواردی به تصویب رسید که مقرر شد در روز شهادت برنامه محوری شهرستان با عنوان تجمع عزاداران فاطمی در مصلی و با دعوت از سخنران استانی وهمچنین مداحان اجرا شود.
 
 
پایان خبر/.
نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک