EN FA

هیئات مذهبی در زمان شیوع کرونا تابع مقررات وضع شده هستند

1399/12/19 تعداد بازدید: 392
print
هیئات مذهبی در زمان شیوع کرونا تابع مقررات وضع شده هستند

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ایذه گفت: هیئت های مذهبی تابع قانون هستند و در شرایط قرمز کرونایی فعالیت های گروهی خود را تعطیل کرده اند.

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی ایذه،حجت الاسلام اندرزیان در گفتگو با روابط عمومی این اداره ذر خصوص فعالیت هیئات مذهبی در زمان شیوع بیماری کرونا عنوان کرد: هر چند شیوع ویروس کرونا اجتماعات معنوی ما را از حیث کمیت، تحت تأثیر قرار داده ولی همه ما باید تابع دستورات و تصمیمات ستاد ملی کرونا باشیم و از هر گونه اجتماع و برگزاری مراسم که موجب شلوغی و ازدحام باشد، پرهیز کنیم.
 
وی در ادامه با تأکید بر اینکه همه ما ملزم به رعایت نکات بهداشتی و توصیه به این امر هستیم، افزود: به همین منظور هم مقام معظم رهبری بارها فرمودند باید توصیه‌ها و تصمیماتی که از سوی ستاد ملی کرونا ابلاغ می‌شود را سر لوحه کار خود قرار دهیم.
 
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ایذه تأکید کرد: هرچند کار فرهنگی تعطیل شدنی نیست ولی با توجه به شیوع و گسترش این بیماری و وضیعت موجود در استان به همه روحانیان، ائمه جماعات مساجد، مسئولان هیئت‌های مذهبی و مدیران مراکز قرآنی توصیه می‌شود که از برگزاری هر گونه فعالیت فرهنگی خودداری کنند.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: از زحمات شبانه‌روزی کادر بهداشت و درمان و ستاد کرونای شهرستان، پزشکان، پرستاران و مراقبان سلامت جامعه که در این ایام تلاش وافری دارند و بسیجیان و روحانیت قدردانی و تشکر ویژه میکنیم و بدانند که مساجد و ائمه جماعات همیاران شما در حوزه سلامت هستند.
 
پایان خبر/.
نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک