EN FA

مجوز تاسیس 3 مدرسه معارف اسلامی در ایذه صادر شد

1400/02/11 تعداد بازدید: 412
print
مجوز تاسیس 3 مدرسه معارف اسلامی در ایذه صادر شد

حجت الاسلام اندرزیان رئیس اداره تبلیغات اسلامی ایذه از صدور مجوز سه مدرسه علوم و معارف اسلامی صدرا در مقطع دور اول دبیرستان توسط شورای اداری آموزش وپرورش این شهرستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی ایذه، حجت الاسلام سید محمد اندرزیان، در گفتگو با روابط عمومی این اداره از تاسیس و راه اندازی 3 مدرسه علوم ومعارف اسلامی صدرا در مقطع دوره اول متوسطه در این شهرستان خبر داد. 

 
وی با اعلام این خبر اظهار داشت: سازمان تبلیغات اسلامی با رویکرد جدید خود در جهت تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری و با هدف تربیت فرهیختگان و کادر سازی در عرصه فرهنگ دینی جامعه، اقدام به راه اندازی مدارس علوم و معارف اسلامی در سراسر کشور نموده است. 
 
رئیس اداره تبلیغات اسلامی ایذه در ادامه افزود: سازمان تبلیغات اسلامی می تواند با هماهنگی آموزش و پرورش در مناطق مختلف، در صورتی که پتانسیل ها و امکانات آموزشی و تربیتی برای تاسیس مدارس علوم و معارف اسلامی وجود داشته باشد، اقدام به راه اندازی مدارس صدرا نماید.
 
 
 
اندرزیان در ادامه گفت: راه یافتگان وتربیت شدگان در این مدارس می توانند نقش مهمی در راستای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب داشته باشند.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: با پیگیرهای مکرر مدیر کل محترم تبلیغات اسلامی خوزستان در خصوص این اتفاق مهم در شهرستان که در شورای اداری آموزش وپرورش در محل فرمانداری برگزار شده بود مصوب شد؛ سه مدرسه علوم ومعارف اسلامی صدرا از اول مهر ماه امسال کار آموزشی خود را آغاز کنند.
 
پایان خبر/.
نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک