EN FA

مجاهدت کادر درمان وپرستاران ستودنی و بی نظیر است

1399/10/03 تعداد بازدید: 392
print
 مجاهدت کادر درمان وپرستاران ستودنی و بی نظیر است

مراسم تجلیل از مدافعان سلامت وپرستاران بیمارستان شهدای ایذه برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی ایذه، حجت الاسلام اندرزیان از برگزاری مراسمی به منظور تجلیل از تلاش های شبانه روزی کادر پرستاری ومدافعان سلامت بیمارستان شهدای ایذه خبر داد.
 
رئیس اداره تبلیغات اسلامی ایذه، در این مراسم ضمن قدر دانی از تلاش های شبانه روزی کادر درمان وهمه مدافعان سلامت وپرستاران اظهار داشت: مجاهدتی که توسط کادر پزشکی و پرستاران برای مقابله با ویروس کرونا انجام می شود بی نظیر است، به لطف خدا کادر پزشکی وهمه تلاشگران نظام پرستاری از روحیه بالایی برخور دار هستند.
 
 
وی در ادامه نامگذاری روز پرستار در تقارن با ولادت با سعادت حضرت زینب کبری (س) را بسیار با ارزش دانست و خاطر نشان کرد:حضرت زینب سلام الله علیها نماد صبر واستقامت بود چون هم تیمار دار وهم پرستار فرزندان و کاروانی شده بود که دچار مصیبت شده بودند.
 
حجت الاسلام اندرزیان، این روز را یکی از روز های مهم وتاریخی دانست و بیان داشت: سرمشق قرار دادن آموزه‌های دینی آن بانوی بزرگ اسلام را باید سر لوحه کاروزندگی روزمره خود قرار دهیم.
 
در پایان این مراسم به منظور فدارکاری های کادر درمان وپرستاری از تعداد ۵۰نفراز ایشان با همکاری گروه فرهنگی تبلیغی رهپویان حسینی با اهدا لوح وهدایایی به رسم یادبود تجلیل شد.
 
 
پایان خبر/.
نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک