EN FA

رفع مشکلات محلات نیاز به حمایت وپیگیری دارد

1400/03/02 تعداد بازدید: 557
print
 رفع مشکلات محلات نیاز به حمایت وپیگیری دارد

نشست هم اندیشی کنشگران محله همدل با حضور رئیس اداره تبلیغات اسلامی و فرماندار ایذه در این شهرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی ایذه حجت الاسلام سید محمد اندرزیان، در ابتدای جلسه به بیان اهمیت موضوع پیگیری مهرواره محله همدل پرداخت واظهار داشت : طرح امام محله یکی از موفقیت ترین طرح های سازمان تبلیغات اسلامی است که با تشکیل این طرح قسمتی از مشکلات محلات با حضور وپیگیری امام محله مرتفع می شود.
 
رئیس اداره تبلیغات اسلامی در ادامه افزود: رفع مشکلات محلات نیازمند به حمایت وپیگیری می باشد که این امر مستلزم کمک دستگاهای حاکمیتی از جمله فرمانداری است که انتظار بر این است نسبت به مشکلات وآسیب های شناسایی شده توسط امامان محله یا گروههای جهادی که در مناطق محروم در حال خدمت رسانی به اقشار آسیب پذیر هستند همراهی وهمیاری نماید.
 
حجت الاسلام سید محمد اندرزیان با بیان اینکه این طرح با محوریت روحانیون در سطح محلات اجرا می شود، تصریح کرد: پشتیبانی های لازم از سوی سازمان تبلیغات اسلامی  و همکاری بنیادها از جمله ستاد احسان  انجام می شود و هیئت های مذهبی، موسسات قرانی در این امر نیز مشارکت دارند. 
 
وی در ادامه خاطر نشان کرد :تا کنون فعالیت های زیادی در راستای حمایت وکمک به اقشار آسیب پذیر در این ایام کرونا توسط گروههای جهادی،ستاد احسان،بنیاد علوی وهمچنین کمک های خیرین صورت گرفته که همه این امورات توسط همین افراد در سطح شهرستان انجام شده است.
 
 
در ادامه این جلسه مهندس نبوتی فرماندار شهرستان ضمن تقدیر از همکاری خوب اداره تبلیغات اسلامی ایذه به بیان اهمیت این مهم پرداخت واظهار داشت :  الحمد الله ظرفیتهای خوبی  در این شهرستان وجود دارد از جمله  تشکل های غیر دولتی و موسسات خیریه، روحانیون ،ائمه جماعات مساجد که با همکاری یکدیگر وبا محوریت اداره تبلیغات اسلامی شهرستان می توانند  نقش مهمی در رفع مشکلاتی که امروزه وجود دارد ایفا نمایند.
 
مهندس نبوتی در ادامه از عملکرد خوب اداره تبلیغات اسلامی در احیاء فعالیت های فرهنگی ،پیگیری وکاهش آسیب های اجتماعی در شهرستان تقدیر وبیان داشت :ما در این حوزه وظایفی به عهده داریم که  برای تحقق آنها تلاش می کنیم 
 
 
گفتنی است در پایان این نشست حاضرین به بیان مشکلات موجود در هر محله پرداختند وخواستار کمک وهمکاری در رفع موضوعات مطرح در جلسه شدند.
 
پایان خبر/.
نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک