EN FA

حضور جمعیت بانوان فرهیخته در جامعه، حضوری مفید و اثر بخش است

1399/11/25 تعداد بازدید: 385
print
حضور جمعیت بانوان فرهیخته در جامعه، حضوری مفید و اثر بخش است

با حضور رئیس اداره تبلیغات اسلامی ایذه، نشست جمعیت بانوان فرهیخته برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی ایذه، حجت الاسلام اندرزیان از برگزاری جلسه جمعیت بانوان فرهیخته در این شهرستان خبر داد.
 
وی در این جلسه با تأکید بر اینکه؛ امروزه دشمنان دین ونظام خود را مسلح کرده اند تا به بنیان خانواده ضربه وارد کنند، گفت: نمونه بارز این موضوع تقویت شبکه های ماهواره ای وپخش برنامه های مسموم و جهت دار است.
 
رئیس اداره تبلیغات اسلامی ایذه در ادامه افزود: باید با برنامه ریزی های مدون تری کار را جلو ببریم تا در آینده نزدیک شاهد نتایج مؤثر آن در سطح جامعه باشیم. زیرا حضور جمعیت بانوان فرهیخته در اجتماع، یک حضور مفید و اثر بخش است.
 
حجت الاسلام اندرزیان تصریح کرد: براین اساس وظیفه ما برنامه ریزی و ارائه ایده و راهکار برای حراست از کیان خانواده ها و پرداختن به نهاد خانواده است. اینجاست که مسئولیت دو چندان می شود وباید در این راستا تلاش وکوشش بیشتری شود.
 
گفتنی است در خاتمه، مصوب شد که این جلسات به شکل هفتگی برگزار شود و با شبکه سازی قوی، نسبت به شناسایی نقاط آسیب دیده اقداماتی صورت گیرد.
 
 
پایان خبر/.
نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک