EN FA

جهاد در راه خدا خستگی ناپذیر است

1399/09/16 تعداد بازدید: 384
print
 جهاد در راه خدا خستگی ناپذیر است

رئیس اداره تبلیغات اسلامی با گروه جهادی و تبلیغی رهپویان حسینی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی ایذه حجت الاسلام سید محمد اندرزیان، در گفتگو با روابط عمومی این اداره از دیدار با گروه جهادی و تبلیغی رهپویان حسینی خبر داد.
 
رئیس اداره تبلیغات اسلامی ایذه، در این دیدار ضمن قدر دانی از زحمات گروه جهادی وتبلیغی رهپویان حسینی در انجام فعالیت های جهادی وفرهنگی، جهاد در راه خدا را خستگی ناپذیر دانست و اظهار داشت: یکی از کارهای گروهی که توسط جوانان آغاز شده است اقدام نسبت به محرومیت زدایی در بین مردم است و به همین منظوردر تلاشند در مناطقی که از امکانات کمتری برخوردار هستند مشکلات آنان را حتی المقدر مرتفع نمایند.
 
در ادامه این دیدار حجت الاسلام نادری مسئول گروه جهادی رهپویان حسینی، ضمن قدردانی از توجه اداره تبلیغات اسلامی ایذه به فعالیت های این گروه، به ارائه گزارش مختصری از اقدامات جهادی صورت گرفته پرداخت و عنوان کرد: گروه جهادی وتبلیغی رهپویان حسینی در نظر دارد به مناسبت شهادت شهید فخری زاده وبه نیابت از همه شهدای هسته ای ومدافع حرم برنامه ای را با حفظ ورعایت پروتکل های بهداشتی در جوار مطهر گلزار شهدای این شهرستان برگزار نماید.
 
 
پایان خبر/.
نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک