EN FA

تعداد 2500بسته اقلام بهداشتی وماسک در بین نیازمندان شهر و روستای ایذه توزیع شد

1399/09/22 تعداد بازدید: 339
print
تعداد 2500بسته اقلام بهداشتی وماسک در بین نیازمندان شهر و روستای ایذه توزیع شد

باهمکاری گروه های جهادی و ستاد فرمان حضرت امام (ره) تعداد 2500 بسته اقلام بهداشتی و ماسک در بین نیازمندان شهر وروستاهای شهرستان ایذه توزیع شد.

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی ایذه، حجت الاسلام اندرزیان با اعلام این خبر گفت: از زمان شیوع بیماری کرونا تا کنون فعالیت های فراوانی در راستای کمک به اقشار آسیب دیده توسط گروهای جهادی وستاد فرمان امام (ره)صورت گرفته است که یکی از این اقدامات، توزیع ماسک واقلام بهداشتی بوده که در این مرحله تعداد 2500عدد ماسک در سطح شهر و روستاهای این شهرستان توزیع شده است.
 
رئیس اداره تبلیغات اسلامی ایذه تصریح کرد: کار جهادی خستگی ناپذیر است و همانطور که در ایام جنگ تحمیلی مردم در تمامی عرصه هایی که نیاز بوده به پشت جبهه ها کمک می کردند، ما نیز باید اینگونه اقدامات خداپسندانه را به نسل های آینده منتقل نماییم. 
 
وی افزود: ستاد اجرایی فرمان امام (ره) تا کنون در این شهرستان در همه موارد از قبیل حمایت از فعالیت های فرهنگی، توزیع اقلام خوراکی وبهداشتی و همچنین تهیه لوازم تحریر دانش آموزی ولباس کمک های چشمگیری داشته وجا دارد از زحمات دست اندرکاران این ستاد وگروهای جهادی تقدیر وتشکر شود.
 
 
پایان خبر/.
 
نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک