EN FA

برگزاری بیش از 20برنامه به مناسبت اولین سالگرد سردارسلیمانی در ایذه

1399/10/15 تعداد بازدید: 382
print
 برگزاری بیش از 20برنامه به مناسبت اولین سالگرد سردارسلیمانی در ایذه

رئیس اداره تبلیغات اسلامی ایذه از برگزاری بیش از 20 مراسم ویژه شهادت اولین سالگرد سردار دل ها شهید حاج قاسم سلیمانی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی ایذه حجت الاسلام اندرزیان با اعلام  این خبر گفت: در باورمان نمی گنجد یک سال از شهادت این سردار بزرگ جبهه مقاومت میگذرد. هیچگاه یاد سردار و رشادت های این دلیر مرد میدان نه تنها از ذهن ما پاک نمیشود بلکه در ذهن نسل جوان امروزی همچون نقشی برجسته به جا می ماند و دلاوری های این مرد بزرگ نسل به نسل منتقل خواهد شد.
 
 
رئیس اداره تبلیغات اسلامی ایذه افزود: کسانی که در راه خدا مخلصانه مجاهدت میکنند در واقع با خدای خود معامله می کنند.
به همین دلیل امروزه یاد و نام سردار سلیمانی نه تنها در نزد ایرانیان بلکه در نزد تمام آزادیخواهان جهان محبوب است. 
 
 
وی در ادامه تصریح کرد: با فرا رسیدن سالروز شهادت این شهید سر افراز اسلام حاج قاسم سلیمانی مراسمات وبرنامه های خوبی در راستای ارج نهادن به مقام شامخ سردار دل ها در سطح این شهرستان برگزار شد. 
 
حجت الاسلام اندرزیان در پایان خاطرنشان کرد: با هماهنگی های صورت گرفته از طریق بخشداری هاوهمچنین پایگاهای بسیج در سطح مراکز روستایی وشهری، مراسم گرامیداشت یاد وخاطره سردار شهید سلیمانی وهمچنین نمایشگاهای عکس و مسابقات مختلف فرهنگی در این شهرستان برگزار شد.
 
پایان خبر/.
نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک