EN FA

انقلاب اسلامی در جهان تحولات عظیمی را رقم زده است

1399/11/26 تعداد بازدید: 407
print
انقلاب اسلامی در جهان تحولات عظیمی را رقم زده است

حجت الاسلام اندرزیان رئیس اداره تبلیغات اسلامی ایذه از برگزاری همایش مبلغین در ایام الله خجسته دهه فجر خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی ایذه، حجت الاسلام اندرزیان، در این همایش ضمن قدر دانی از تلاش های شبانه روزی طلاب و روحانیون به بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی پرداخت و اظهار داشت: امروز انقلاب اسلامی در سطح جهان تحولات عظیمی را رقم زده است واین تحولات توانسته ساختار نظام فکری بشر را به چالش وادار کند.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی ایذه، در ادامه تصریح کرد: در سایه فرهنگ مقاومت، این انقلاب توانست در مقابل دشمن ایستادگی کرده و به تمام جهان صادر شود.

 

وی افزود: نماد این مقاومت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بود که چهل سال برای حفظ ارزش های دینی و امنیت و برای رشد تعالی جنگید و سرافزانه در این راه به شهادت رسید.

 

 

حجت الاسلام اندرزیان در ادامه خاطر نشان کرد: همه ما مکلفیم در جنگ نرم و غرش توپخانه رسانه ای دشمنان قسم خورده و ناجوانمرد، خود را به سلاح نرم افزاری مجهز کنیم تا بتوانیم در مقابل این توطئه های خبیثانه، تمامی نقشه های آنان را خنثی کنیم. چرا که امروز، کمان دشمن به طرف نسل جوان است که با شبهه پراکنی قصد منحرف کردن این نسل را دارند.

 

در ادامه این همایش تعدادی از طلاب و روحانیون به ارائه نظرات وپیشنهادات خود پرداخته و خواستار حمایت وتوجه سازمان تبلیغات اسلامی در راستای فعالیت های فرهنگی شدند.

 

 

پایان خبر/.

نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک