EN FA

کار تشکیلاتی، اهرمی اثرگذار در پیشبرد فعالیت های فرهنگی

1400/09/03 تعداد بازدید: 712
print
 کار تشکیلاتی، اهرمی اثرگذار در پیشبرد فعالیت های فرهنگی

نشست هم اندیشی بانوان فعال فرهنگی با موضوع گرامیداشت هفته بصیرت و شهادت سردارشهید حاج قاسم سلیمانی با حضور رییس اداره تبلیغات اسلامی اهواز و کارشناس فرهنگی بانوان این اداره برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان، خانم سیلاویان کارشناس امور فرهنگی بانوان اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اهواز، هدف از برگزاری این نشست را گرامیداشت هفته بصیرت و سالروز شهادت سردار سلیمانی عنوان کرد و گفت: در این جلسه که با حضور بانوان فعال فرهنگی مناطق محروم و کم برخوردار شهرستان اهواز برگزار شد، مقرر گردید با توجه به اهمیت روشنگری و بصیرت افزایی در بین این اقشار، برنامه ها و فعالیت های خود را به همین مناسبت ارائه دهند تا با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی نسبت به اجرای آنها اقدام شود.
 
 
در ادامه، با حضور رییس اداره تبلیغات اسلامی اهواز، از کلیه بانوان خواسته شد تا نکات و پیشنهادات خود را در همین راستا ارائه کنند.
حجت الاسلام سواری ضمن دریافت انتقادات و پیشنهادات حاضرین، با بیان این جمله که "خداوند متعال حضرت زهرا(س) را خیر کثیر می داند" اظهار داشت: با توجه به رسالت سنگینی که بر عهده زنان و بانوان قرار داده شده، مادران نیز در جایگاه خود می توانند برای خانواده، خیر کثیر باشند.
 
 
رییس اداره تبلیغات اسلامی اهواز، ضمن قدردانی از فعالیت ها و اقدامات ارزشمند بانوان حاضر در این نشست، افزود: درخواست من از شما بانوان فعال فرهنگی این است که در برنامه های خود مناطق کم برخوردار و خضوضا مناطق روستایی را بیشتر مورد توجه قرار دهید.
وی افزود: کار تشکیلاتی در رسیدن به مقصد بسیار حائز اهمیت است.لذا تلاش کنید با تعریف کار تشکیلاتی و ساختار درست و منسجم نسبت به رفع مشکلات و اثرگذاری بیشتر اهتمام داشته باشید.
در پایان این نشست، حجت الاسلام سواری از برگزاری دوره های عمومی و تخصصی با موضوعات مختلف اعتقادی، فرهنگی و تربیتی برای طلاب و مبلغین و مردم ساکن در مناطق محروم و حاشیه شهر اهواز خبر داد.
 
پایان خبر/.
نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک