EN FA

دومین نشست مبلغین و مداحان اداره تبلیغات اسلامی اهواز برگزار شد

1400/01/31 تعداد بازدید: 384
print
 دومین نشست مبلغین و مداحان اداره تبلیغات اسلامی اهواز برگزار شد

رئیس اداره تبلیغات اسلامی اهواز از برگزاری دومین نشست مبلغین و مداحان اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان با موضوع ادعیه و مناجات خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اهواز، همزمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان، از سوی اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان، با همکاری موسسه فرهنگی طلیعه داران ظهور و هیئت انصار المهدی (عج)اهواز، دومین نشست مبلغین و مداحان اهوازی، حول مباحث تئوری و کارگاهی ادعیه و مناجات، برگزار شد.

 
در ابتدای این دوره، حجت‌الاسلام سعید شحیطاط، مداح اهل‌بیت و استاد این دوره آموزشی، اظهار داشت: در روایات آمده اگر کسی در جایگاهی قرار گرفت که مورد توجه مردم باشد، قبل از آنکه به تربیت دیگران بپردازد باید نفس خویش را تربیت نماید.
 
 
وی در ادامه، بیان کرد: همچنین در روایات آمده که انسان ابتداء باید سیره خویش را مورد توجه قرار دهد و سپس به تربیت لسان خود بپردازد.
 
حجت‌الاسلام شحیطاط گفت: اگر عالم به علم خود عمل نکند، موعظه او به قلوب می رسد اما تاثیری نخواهد داشت؛ چراکه موعظه رحمت است اما حرف عالم بی عمل تاثیر چندانی نخواهد داشت.
در ادامه این نشست، حجت‌الاسلام شحیطاط، به ذکر مباحث تئوری مورد نیاز، هنگام قرائت ادعیه و مناجات پرداخت.
 
همچنین در حاشیه این مراسم، حجت‌الاسلام  منابی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی اهواز، بیان کرد: با توجه به اینکه ماه مبارک رمضان، ماه مناجات و مظهر بندگی خداست، دومین نشست مبلغین و مداحان با موضوع ادعیه و مناجات برگزار شد. به لطف خدا، قبل از فرا رسیدن ماه محرم، سومین نشست با موضوع کارگروه روضه برگزار خواهد شد.
وی در ادامه گفت: این دوره ویژه عموم مبلغین و مادحین اهل بیت است و علاقه مندان می‌توانند با مراجعه به اداره تبلیغات اسلامی اهواز، جهت شرکت در این نشست‌ها، ثبت نام نمایند.
شایان ذکر است، در پایان مراسم، تنی چند از مداحان حاضر در جلسه، به قرائت دعا و مناجات پرداختند.
 
 
پایان خبر/.
نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک