EN FA

حضور نماینده هیئات مذهبی شهرستان اهواز در کمیته فرهنگی مناطق ۸گانه شهرداری

1400/05/23 تعداد بازدید: 322
print
 حضور نماینده هیئات مذهبی شهرستان اهواز در کمیته فرهنگی مناطق ۸گانه شهرداری

نشست هم اندیشه تعدادی از هیئات مذهبی مناطق حاشیه شهرستان اهواز با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی استان خوزستان، سرپرست و معاون فرهنگی شهرداری کلانشهر اهواز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اهواز:این نشست با حضور هیئات مذهبی که عموما طی سال ها، فعالیت های فرهنگی و مراسمات را به صورت مداوم انجام دادند ولی کمتر مورد توجه قرار گرفتند برگزار شد؛همچنین در این نشست مقررگردید در مناطق مختلف شهرداری، یکی از هیئات به نمایندگی از هیئات مذهبی آن منطقه در جلسات فرهنگی شهرداری حضور یافته و ضمن داشتن امتیاز حق رای، نسبت به تصمیمات فرهنگی آن منطقه تصمیم گیری کنند.
 
 
بنابراین تصمیم، قرار است در هفته های آتی،  همه هیئات مذهبی به تدریج از مناطق مختلف دعوت شده و انتخابات‌ مذکور صورت گیرد.
 
همچنین؛ از بین این هیئات نماینده ای انتخاب خواهد شد و یک نفر به عنوان نماینده هیئات مذهبی به شهرداری معرفی می شود که بتواند  اقدامات، برنامه هاو کنش های فرهنگی آن منطقه را اثر بخش تر کند.
 
 
در پایان، ضمن تقدیر از هیئات مذهبی بنا شد همکاری دو سویه از جانب اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اهواز و هیئات مذهبی شهرستان صورت گیرد و علاوه بر تداوم این نشست ها بتوان با استفاده از ظرفیت های سازمان تبلیغات اسلامی در پیگیری و مطالبات هیئات مذهبی از مسئولین شهری اقدام کرد.
 
 
پایان خبر/.
نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک