EN FA

جشنواره پویش سخن و حرف آورد در اهواز برگزار می شود

1400/03/11 تعداد بازدید: 606
print
جشنواره پویش سخن و حرف آورد در اهواز برگزار می شود

جلسه توجیهی تبیینی پویش سخن«جشنواره حرف آورد» خواهران با حضورمسئول امور بانوان اداره تبلیغات اسلامی و نماینده نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه چمران ، مسئولین هیئات مذهبی ،مسئولین موسسات و فعالان قرآنی شهرستان اهواز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره تیلیغات اسلامی شهرستان اهواز: مسئول امور بانوان اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اهواز در شرح هدف جشنواره گفت: پویش سخن و جشنواره حرف آورد فرصتی برای شکست دشمن به دست بانوان صاحب سخن  و توانا در سنین و سطوح مختلف از طریق فضای مجازی است.
 
وی افزود:گشودن زبان مردم،رواج موضوع گفتگو در موقعیتهای قابل تبیین،احیای توجه به همبستگی و توجه دادن به این موضوع که اطرافیان هم برای ما مهم هستند از جمله اهداف جشنواره است.
 
همچنین فخریه سیلاویان افزود: بانوان صاحب سخن تبیینی من باب تواصی میتواننداز طریق گوشی تلفن همراه خود یک اثر را به صورت صوتی یا ویدئویی ضبط و همراه با اطلاعات ومشخصات شخصی خود برای شرکت در  جشنواره از طریق شبکه های اجتماعی 
 
پایان خبر/.
نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک