EN FA

تفاهم نامه همکاری در راستای تحقق اهداف گام دوم انقلاب منعقد شد

1400/01/17 تعداد بازدید: 408
print
تفاهم نامه همکاری در راستای تحقق اهداف گام دوم انقلاب منعقد شد

انعقاد تفاهم نامه همکاری میان اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اهواز و اداره آموزش و پرورش ناحیه۲ این شهرستان با هدف تقویت فعالیت های فرهنگی و اجتماعی دانش آموزان، منعقد شد.

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اهواز، تفاهم نامه همکاری اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان توسط حجت الاسلام محمد امین منابی و محمدرضا تقی زاده، مدیر اداره آموزش و پرورش ناحیه۲اهواز و اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان، با منظور ایجاد هماهنگی و گسترش همکاری دوجانبه در راستای فعالیت های فرهنگی-اجتماعی و استفاده از ظرفیت های موجود به امضا رسید.
 
این تفاهم نامه با هدف تنظیم چارچوب های  عملیاتی و همکاری متقابل و مشترک در زمینه فعالیت های فرهنگی-اجتماعی دانش آموزان به شکل مدرسه محور وبا تاکید بر رسیدن به یک مدل تربیتی - آموزشی در گام دوم انقلاب اسلامی ارائه شد.
 
 
این تفاهم نامه در ۸ماده و ۳۳بند در سه نسخه،با هک و اعتبار واحد تنظیم ودر تاریخ ۱۴۰۰/۰۱/۱۶به امضای طرفین رسیده و تا پایان شهریور ۱۴۰۱دارای اعتبار می باشد.
 
در این نشست حجت الاسلام نبی زاده،مدیر کل اداره تبلیغات اسلامی استان حوزستان ضمن تقدیر از تمامی مجموعه های آموزش و پروش، انعقاد این تفاهم نامه را راهی برای ارتقاء سطح فرهنگی دانش آموزان برشمردند.
 
در حاشیه این نشست حجت الاسلام والمسلمین نبی زاده و حجت الاسلام منابی از دبیرستان دخترانه درحال تعمیر جماران بازدید کردند.
 
 
پایان خبر/.
نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک