EN FA

امامان محله اهواز میزبان توزیع افطار ساده در مناطق محروم می شوند

1400/01/31 تعداد بازدید: 361
print
امامان محله اهواز میزبان توزیع افطار ساده در مناطق محروم می شوند

رئیس اداره تبلیغات اسلامی اهواز: در مناطق محروم و حاشیه شهرستان اهواز توسط امامان محله افطار ،طبخ و توزیع خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اهواز، حجت الاسلام منابی، ضمن آرزو و قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان با اشاره به این خبرگفت: یکی از اعمالی که در این ماه به آن اشاره شده و مورد تاکید روایات قرار گرفته است افطار دادن به مؤمنین است.در روایتی از پیامبر نقل شده است که فرموده اند" ثواب افطار دادن به روزه دار از خود روزه گرفتن بالا تر است" حتی در بعضی از روایات افطار دادن ایشان به دیگران، نماد بخشش ایشان قلمداد شده است.فلذا لازم است مؤمنین با توجه به وضعیت بیماری کرونا با رعایت دستورالعمل های بهداشتی جهت تأسی به پیامبر و اهل بیت«ع»این سنت حسنه را ترک نکنند.

 
حجت الاسلام منابی افزود: مؤمنین میتوانند با تهیه اقلام خشک برای طبخ افطاری با بسته بندی بهداشتی جهت مشارکت در ثواب این کار خیر اقدام کنند.
 
وی گفت: اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اهواز باهمکاری امامان محترم محلات و پایگاه های اجتماعی این شهرستان بنا دارد جهت فرهنگ سازی افطار ساده تعداد ۶هزار پرس افطار ساده مانند آش و نان و پنیر و...را میان نیازمندان توزیع نمایدو همچنین با کمک خیرین ۱۸۰۰کیلو برنج را جهت طبخ غذا با رعایت پروتکل های بهداشتی خواهد داشت.
 
پایان خبر/.
نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک