EN FA

نشر خاطرات و روایتهای دفاع مقدس باعث بقای انقلاب خواهد بود

1399/07/04 تعداد بازدید: 343
print
نشر خاطرات و روایتهای دفاع مقدس باعث بقای انقلاب خواهد بود

رئیس اداره تبلیغات اسلامی اندیکا از برگزاری محفل خاطره گویی دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی اندیکا، حجت الاسلام روشن پور در گفتگو با روابط عمومی این اداره با اعلام این خبر گفت: با حضور جمعی از جانبازان، ایثارگران و و رئیس بنیاد شهید شهرستان اندیکا ویژه برنامه ای تحت عنوان محفل خاطره گویی دفاع مقدس در اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان برگزار شد.
 
 
رئیس اداره تبلیغات اسلامی اندیکا در خصوص جزئیات برگزاری این مراسم اظهار داشت: در ابتدای این نشست جانبازان و ایثارگران به بیان خاطرات و روایتهایی از دوران هشت سال جنگ تحمیلی پرداختند که این روایتها و خاطرات با هدف معرفت افزایی و نشر در فضای مجازی، ضبط و ثبت گردید.
 
در ادامه، حجت الاسلام روشن پور با اشاره به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری مبنی بر سعی برخی افراد بر ایجاد تحریف در آموزه های دفاع مقدس، افزود: جانبازان و ایثارگران نسلهای اخری هستند که نسلهای آینده از آنها الگو برداری می کنند. لذا انتشار خاطرات ایشان در مورد ایثار و از خودگذشتگی رزمندگان باعث بقای انقلاب خواهد بود چرا که جامعه و جوانان ما نیاز دارد با استفاده از این خاطرات به شناخت بیشتری نسبت به مردان استقامت و شهامت و شهدای هشت سال دفاع مقدس دست پیدا کند.
 
 
گفتنی است، در پایان این مراسم توسط رئیس اداره تبلیغات اسلامی اندیکا، با اهداء لوح سپاس از حضور جانبازان و ایثارگران تقدیر شد.
 
 
پایان خبر/.
نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک