EN FA

فعالیت اولین هیئت ورزشکاران در شهرستان اندیکا

1399/07/10 تعداد بازدید: 393
print
 فعالیت اولین هیئت ورزشکاران در شهرستان اندیکا

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اندیکا: به زودی و با همکاری رئیس اداره ورزش و جوانان، هیئت ورزشکاران این شهرستان تشکیل خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی اندیکا، حجت الاسلام روشن پور در نشستی با رئیس اداره ورزش و جوانان از راه اندازی اولین هیئت ورزشکاران در این شهرستان خبر داد.
 
رئیس اداره تبلیغات اسلامی اندیکا با اعلام این خبر گفت: با همکاری اداره ورزش و جوانان، در روزهای آتی نسبت به راه اندازی هیئت ورزشکاران در این شهرستان اقدام و فعالیتها و برنامه های خوبی به ویژه برای جوانان و نوجوانان تدارک دیده خواهد شد.
 
حجت الاسلام روشن پور در ادامه تصریح کرد: با رایزنی های انجام شده ان شاالله این هیئت، همزمان با اربعین حسینی با حضور جمعی از ورزشکاران این شهرستان در یکی از سالنهای ورزشی رسما آغاز به کار خواهد کرد.
 
وی افزود: از دیگر توافقات صورت گرفته این بود که به یکی از مساجد مناطق عشایری تجهیزات ورزشی تخصیص داده شود و در ادامه این همکاری نیز ضمن برگزاری جلسه ای با ائمه جماعات ، نسبت به دادن امکانات و تجهیزات ورزشی برای استفاده در مساجد و هیئت های مذهبی اقدام شود .
 
 
پایان خبر/.
نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک