EN FA

تأسیس مدارس صدرا در شهرستان اندیکا به تصویب رسید

1399/04/25 تعداد بازدید: 414
print
تأسیس مدارس صدرا در شهرستان اندیکا به تصویب رسید

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی اندیکا از تأسیس مدارس دخترانه و پسرانه علوم و معارف اسلامی صدرا در این شهرستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اندیکا، در نشستی که با حضور سرپرست اداره تبلیغات اسلامی، رئیس اداره آموزش و پرورش و فرماندار این شهرستان برگزار شد، تأسیس مدارس دخترانه و پسرانه علوم و معارف اسلامی صدرا در مقطع متوسطه اول به تصویب رسید.
 
سرپرست اداره تبلیغات اسلامی اندیکا ضمن قدردانی از همکاری اداره آموزش و پرورش این شهرستان گفت: بر اساس این مصوبه، مقرر گردید ساختمان این مدارس با همکاری اداره آموزش و پرورش اندیکا در بخش آبژدان برای مدرسه دخترانه و در بخش قلعه خواجه مختص مدرسه پسرانه تأمین شود.
 
در ادامه، رئیس اداره آموزش و پرورش اندیکا با استقبال از تأسیس مدارس صدرا عنوان کرد: با توجه به اینکه شهرستان اندیکا فاقد مدارس نمونه دولتی و شاهد می باشد، امید داریم از مدارس علوم و معارف اسلامی صدرا به عنوان مدارس نمونه و الگو جهت پرورش دانش آموزان نخبه و ممتاز بهره برداری شود.
 
در پایان، حجت الاسلام روشن پور خاطر نشان کرد: به زودی با همکاری اداره آموزش و پرورش و فرمانداری اندیکا، مراحل اداری و قانونی تأسیس مدارس دخترانه و پسرانه صدرا در شهرستان طی شده و گزارش اقدامات صورت گرفته به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان اطلاع رسانی خواهد شد.
 
 
پایان خبر/.
نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک