EN FA

تأسیس اولین خانه قرآنی در بخش چلو از توابع شهرستان اندیکا

1399/07/09 تعداد بازدید: 358
print
تأسیس اولین خانه قرآنی در بخش چلو از توابع شهرستان اندیکا

رئیس اداره تبلیغات اسلامی اندیکا از راه اندازی و تأسیس اولین خانه قرآنی در بخش چلو شهر زاووت از توابع شهرستان اندیکا خبر داد.

به گزار ش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی اندیکا، حجت الاسلام روشن پور در گفتگو با روابط عمومی این اداره با اعلام این خبر گفت: در جلسه ای که با حضور امام جماعت شهر زاووت برگزار شد، ضمن بررسی فعالیتهای فرهنگی انجام شده در این شهر، در خصوص امکانات فرهنگی و تجهیزات تنها مسجد این شهر نیز صحبت شد.
 
رئیس اداره تبلیغات اسلامی اندیکا در ادمه با بیان این مطلب که این شهرستان از محروم ترین مناطق استان خوزستان هم در مسائل فرهنگی و هم درموضوع امکانات شهری است اظهار داشت: علاوه بر مشکلات رفاهی، معیشتی و فرهنگی موجود در این شهرستان و بخشهای تابعه، با جمعیتی بالغ بر 10هزار نفر اما فقط یک مسجد در اختیار مردم این منطقه قرار دارد که ضرورت دارد با تقویت زیرساختهای فرهنگی و گسترش فعالیتهای دینی و مذهبی در این شهرستان شاهد تحولی مطلوب برای مردم این منطقه باشیم.
 
 
در ادامه، حجت الاسلام روشن پور با اشاره به اینکه مظلومیت فرهنگی در بخش چلو شهر زاووت بسیار زیاد است تصریح کرد: انتظار می رود هم ارگانهای فرهنگی و هم غیر فرهنگی در حمایت از مسائل فرهنگی و رفاهی این بخش همکاری بیشتری داشته باشند .
 
وی در پایان، با ابراز خرسندی از راه اندازی یک باب خانه قرآنی در بخش چلو خاطرنشان کرد: بحمدالله با رایزنی های انجام شده و تعیین اعتبارات لازم، به زودی نسبت به تأسیس و راه اندازی یک باب خانه قرآنی در بخش چلو اقدام خواهد شد که پس از تجهیز و تأمین امکانات مورد نیاز، در اختیار امام جماعت این منطقه جهت انجام فعالیتهای قرآنی و مذهبی قرار خواهد گرفت.
 
 
پایان خبر/.
نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک