EN FA

آغاز به کار انجمن اسلامی بازاریان اندیکا در ایام اربعین حسینی

1399/07/13 تعداد بازدید: 360
print
آغاز به کار انجمن اسلامی بازاریان اندیکا در ایام اربعین حسینی

رئیس اداره تبلیغات اسلامی اندیکا، از تشکیل انجمن اسلامی بازاریان این شهرستان با همکاری اداره صنعت و معدن خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی اندیکا، اولین انجمن اسلامی بازاریان شهرستان اندیکا با همکاری اداره تبلیغات اسلامی و اداره صنعت و معدن این شهرستان شروع به فعالیت خواهد کرد.
 
رئیس اداره تبلیغات اسلامی اندیکا ضمن ابراز خرسندی از این اقدام فرهنگی اظهار داشت: با توافقات و همفکری های صورت گرفته با رئیس محترم اداره صنعت و معدن، تصمیم بر این شد با توجه به اینکه بازاریان از اقشار تأثیرگذار در جامعه محسوب می شوند، با تشکیل انجمن اسلامی برای این صنف، بتوانیم فعالیتهای خوبی را در سطح شهر آغاز کنیم.
 
حجت الاسلام روشن پور در خصوص آغاز به کار فعالیتهای این انجمن گفت: پیرو مذاکرات صورت گرفته در نظر داریم ان شاالله اولین اقدام را با تجمع بازاریان شهرستان اندیکا به مناسبت ایام اربعین حسینی آغاز کنیم تا به فضل پروردگار مقدمه ای باشد برای شروع فعالیتهایی که متعاقبا در دستور کار قرار خواهیم داد.
 
وی در ادامه افزود: یکی از مسائلی که باعث می شود بسیاری از مشکلات در بحث گرانفروشی ها و نارضایتی هایی که در بازار برای مردم وجود دارد برطرف شود، ترویج فرهنگ دینی و آشنایی با معارف اسلامی در این صنف است که باعث ایجاد ارامش و امنیت روانی در بازار شده و سبب جلب اعتمادسازی در بین مردم خواهد شد.
 
در پایان، رئیس اداره صنعت و معدن ضمن استقبال از این حرکت فرهنگی خاطرنشان کرد: به مراتب ثابت شده که جریمه و تهدید اثر کمتری در برطرف کردن گرانفروشی و سایر مشکلاتی که در بازار به چشم می خورد داشته باشد و امیدواریم با انجام فعالیتهای فرهنگی، آموزش معارف اسلامی، ترویج مسائل دینی و فرهنگی و آشنایی با احکام خرید و فروش نقش مؤثری در بهبود وضعیت بازار وجلب رضایت عمومی داشته باشیم.
 
 
 
پایان خبر/.
نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک