EN FA

آئین افتتاح مدارس صدرا در اندیکا برگزار شد

1399/06/25 تعداد بازدید: 491
print
 آئین افتتاح مدارس صدرا در اندیکا برگزار شد

رئیس اداره تبلیغات اسلامی اندیکا، از برگزاری آئین افتتاح 2 مدرسه دخترانه و پسرانه صدرا در مقطع متوسطه اول در این شهرستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی اندیکا، حجت الاسلام والمسلمین روشن پور با اعلام این خبر گفت: به مناسبت فرارسیدن آغاز سال تحصیلی جدید و باحضور امام جمعه محترم، معاونت فرماندار، مدیریت حوزه علمیه برادران و خواهران و مدیریت آموزش وپرورش این شهرستان، آئین افتتاح مدارس صدرا برگزار شد.
 
رئیس اداره تبلیغات اسلامی اندیکا اظهار داشت: با رایزنی های انجام شده با اداره آموزش و پرورش اندیکا و استقبال مسئولین شهری جهت راه اندازی این مدارس در شهرستان، بحمدالله یک باب مدرسه دخترانه در شهر آبژدان و یک باب مدرسه پسرانه در شهر قلعه خواجه از توابع شهرستان اندیکا بازگشایی شد.
 
 
حجت الاسلام روشن پور با اشاره به صحبت امام جمعه اندیکا در این خصوص که: یکی از آرزوهای ما تأسیس مدارس صدرا و اَمین در این شهرستان بوده است، تصریح کرد: با توجه به اینکه بالندگی و تقویت ظرفیت های فرهنگی و آموزشی در این منطقه یکی از دغدغه های مسئولین به شمار می رود، امید داریم با تأسیس این مدارس بتوانیم درتربیت دینی و علمی آینده سازان کشور  نقش موثری ایفا نماییم.
 
وی با استناد به جمله مقام معظم رهبری که فرمودند: «ما میخواهیم خروجی این دستگاه عظیم (آموزش و پرورش) یک خروجی‌ای باشد منطبق بر تفکّر اسلامی» خاطر نشان کرد: سازمان تبلیغات اسلامی بنا بر این دارد تا با اجرای برنامه های متنوع در حوزه فعالیتهای آموزشی، پرورشی و مذهبی، تحولی بسزا در آموزش و پرورش ایجاد نماید که با این رویکرد امید داریم مدارس صدرا، مدارسی نمونه و الگو برای شهرستان به شمار آیند.
 
 
در پایان، لوح سپاس مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان توسط حجت الاسلام روشن پور به مدیریت آموزش و پرورش شهرستان اندیکا اهدا شد.
 
 
پایان خبر/.
نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک