EN FA

سردار سلیمانی الگوی ثبات و استواری در راه خدا بود

1399/10/17 تعداد بازدید: 436
print
سردار سلیمانی الگوی ثبات و استواری در راه خدا بود

رئیس اداره تبلیغات اسلامی امیدیه از برگزاری مراسم گرامیداشت سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش در این شهرستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی امیدیه، حجت‌الاسلام موسی شریفی در گفتگو با روابط عمومی این اداره با اشاره به برگزاری مراسم گرامیداشت سالروز شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش و چهلمین روز شهادت دانشمند هسته ای دکتر محسن فخری زاده و همچنین ارتحال عالم ربانی حضرت آیت الله العظمی مصباح یزدی عنوان کرد: عزت و ذلت دست خداست بنابراین مومن نباید برای یافتن عزت در نزد مردم موضع‌گیری کند یا از ترس خوار شدن از باور خود پا پس بکشد.
 
وی با اشاره به رشادت های شهید سلیمانی، استواری و ثبات قدم را از ویژگی‌های مهم مومنان دانست و گفت: آن شهید بزرگوار در راه خدا ثابت‌قدم بود و از سرزنش ملامتگران باکی نداشت و در مقابل، خداوند او را محبوب قلوب مردم کرد و نامش را با عزت و سرافرازی قرین ساخت.
 
این مسئول فرهنگی در ادامه با تاکید بر لزوم پایداری و مقاومت در برابر جبهه استکبار، افزود: باید در هر سنگری که مشغول خدمت هستیم خداوند متعال را ناظر بر اعمال خود بدانیم و عملکرد خود را در آینده جبهه حق موثر بدانیم.
 
 
در بخش دیگری از این مراسم حجت الاسلام غلام حسین محمدی فخر امام جمعه محترم شهر جایزان از توابع این شهرستان نیز به ایراد  سخنرانی پرداخت.
 
حجت الاسلام محمدی فخر در سخنانی بیان‌کرد: از مهمترین شئون عاقبت به خیری شهید والا مقام حاج قاسم سلیمانی، رابطه نقش آفرین ایشان با جمهوری اسلامی و انقلاب بود و همچنین رابطه قلبی، دلی و حقیقی ایشان با مقام معظم رهبری بود که عاقبت وی ختم به شهادت شد.
 
لازم به ذکر است، از دیگر برنامه های این مراسم، مداحی، شعرخوانی و مدح اهل بیت علیهم السلام بود.
 
پایان خبر/.
نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک