EN FA

تبیین ویژگی‌های شخصیتی شهید سلیمانی ضرورت جامعه امروز است

1399/10/15 تعداد بازدید: 496
print
 تبیین ویژگی‌های شخصیتی شهید سلیمانی ضرورت جامعه امروز است

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان امیدیه از برگزاری آیین بزرگداشت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش با حضور تعدادی از خانواده‌های شهدا و اقشار مختلف مردم در این شهرستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان امیدیه، در این مراسم جهانگیر همتیان از مدافعین حرم در سخنانی با اشاره به اینکه شهید سلیمانی الگوی کامل ولایتمداری است و معرفی سیره  او  کشور را در مقابل توطئه‌های دشمنان بیمه می‌کند،عنوان کرد: تبیین ویژگی‌های شخصیتی شهید سلیمانی ضرورت جامعه امروز است و مکتب شهید باید بیش از پیش به مردم  معرفی شود.
 
همتیان در ادامه ضمن معرفی شخصیت شهید حاج قاسم سلیمانی بیان کرد: ولایت مداری این شهید بزرگوار برای همه ی ما الگو بود و ان شاء الله بتوانیم راه شهدا را ادامه دهیم.
 
لازم به ذکراست، از دیگر برنامه های این مراسم باشکوه؛نمایش دفاع مقدس، شعر خوانی توسط فرزند شهید مدافع حرم ایوب رحیم پور و در آخر مداحی توسط مداحان برجسته شهرستان آقایان حمیدعکسی زاده و علی اکبر پیر مرادی صورت گرفت.
 
گفتنی است، این مراسم به همت هیئت مذهبی محبان اهل بیت علیهم السلام  و با همکاری اداره تبلیغات اسلامی شهرستان امیدیه برگزار شد.
 
پایان خبر/.
نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک