EN FA

اولین دوره مسابقات مداحی «عشاق الحسین» در شهرستان امیدیه برگزار شد

1401/06/01 تعداد بازدید: 497
print
 اولین دوره مسابقات مداحی «عشاق الحسین» در شهرستان امیدیه برگزار شد

به همت کانون مداحان شهرستان امیدیه اولین دوره مسابقات مداحی «عشاق الحسین» در دو گروه سنی جوانان و نوجوانان برگزار شد.

 
به گزارش اداره تبلیغات اسلامی شهرستان امیدیه، حجت الاسلام شریفی در گفتگو با روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان،به بیان جزئیاتی در خصوص برگزاری مسابقه مداحی  عشاق الحسین پرداخت و عنوان کرد: 
این اولین تجربه برگزاری مسابقه مداحی در شهرستان امیدیه است که بحمدالله با استقبال بسیار خوبی از بین جوانان و نوجوانان این شهرستان روبرو بودیم. 
 
 
مسئول اداره تبلیغات اسلامی شهرستان امیدیه افزود: این دوره از مسابقات به همت کانون مداحان اداره تبلیغات اسلامی امیدیه در دو گروه سنی زیر 18 سال و بالای 18 سال و با حضور 35 شرکت کننده در دو مقطع سنی جوانان و نوجوانان برگزار شد که با توجه به بازتاب بسیار خوب این مسابقات، ان شالله مرحله بعد را به شکل منطقه ای در آینده نزدیک برگزار خواهیم کرد.
 
 
حجت الاسلام شریفی در پایان با اشاره به اینکه این مسابقات به شکل سالانه برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: بحمدالله در طول برگزاری این مسابقه شاهد استعدادهای بسیار خوبی در بین نوجوانان و جوانان شهرستان بودیم که با برنامه ریزی هایی در نظر داریم اقداماتی در جهت رشد و تقویت این استعدادها به انجام برسانیم.  
 
 
لازم به ذکر است در هر گروه سنی، 3 نفر به عنوان برگزیده معرفی شدند که برای نفر اول؛ سفر کربلا، نفر دوم؛ سفر مشهد مقدس و نفر سوم سفرزیارتی قم به عنوان هدیه در نظر گرفته شده است.
 
پایان خبر/.
نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک