EN FA

«زندگی با آیه‌ها» بهانه‌ای برای پاسخ به سوالات

1402/12/24 تعداد بازدید: 20
print
«زندگی با آیه‌ها» بهانه‌ای برای پاسخ به سوالات

رئیس اداره تبلیغات اسلامی ماهشهر: روحانیون و ائمه جمعه وجماعات به عنوان طلایه‌داران تبلیغ باید به مسائلی که در جامعه اتفاق می‌افتد نگاه عمیق‌تری داشته باشند و در میان مردم روشنگری کنند.

 به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام مهدیان مهر رئیس اداره تبلیغات اسلامی ماهشهر  درهمایش طلایه داران تبلیغ اظهار کرد: امروز شرایط جامعه به سمتی پیش رفته است که مطالب غلطی در فضای مجازی منتشر می‌شود و این امر خود موجب آسیب در میان مردم و ائمه و روحانیون خواهد شد.

وی افزود: توجه به موضوعات قرآنی در قالب پویش ملی زندگی با آیه‌ها می‌تواند پاسخگوی سوالات مردم باشد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی ماهشهرگفت: برخی افراد با بهره گیری از توطئه‌های دشمنان کوچکترین مسئله را بزرگ جلوه داده و باعث تشویش اذهان عمومی در مسائل دینی خواهند شد.

وی با اشاره به هدف دشمن مبنی بر دور کردن جوانان از معنویت و مباحث دینی تاکید کرد: ماه مبارک رمضان فرصتی مناسب برای تقویت مباحث دینی در بین جوانان و نوجوانان است و باید تلاش کنیم از این ماه مبارک نهایت استفاده را ببریم.

گفتنی است همایش طلایه داران تبلیغ به همت اداره تبلیغات اسلامی ماهشهر با حضور جمعی از مبلغین گفتمان ساز این شهرستان برگزار شد.

نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک