EN FA

پیام تسلیت مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان

1403/03/13 تعداد بازدید: 69
print
   پیام تسلیت مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان به مناسبت درگذشت خطیب حسینی حجت‌الاسلام‌والمسلمین حاج شیخ سعید آل کثیر پیام صادر کرد متن پیام بدین شرح است:

 بسم الله الرحمن الرحيم 

إنا لله وإنا إليه راجعون 
 
    خبر درگذشت خطیب حسینی حجت‌الاسلام‌والمسلمین حاج شیخ سعید آل کثیر، موجب حزن اینجانب گردید. گرچه آن وجود گرانقدر به ندای حق لبیک گفت و سایه پر مهر و محبتش را خانواده و بازماندگان بر سر خود احساس نمی کنند، اما ثمره زندگی آن مرحوم که با بهره گيری از چشمه زلال عاشورا، مشعل فروزان مجالس حسيني را روشن نگه می داشت برگ زرینی است که در پرونده آن  بزرگوار  می درخشد.
     مرحوم آل کثیر كه با نفس گرم خود به ترويج و تبيين اهداف متعالي حضرت سيدالشهداء(ع) و ياران با وفايشان می پرداخت، غم و اندوه سترگ عاشوراي حسينی را با نواي خویش برای عاشقان و عزاداران آن حضرت بیان می کرد و روح تعهد و حماسه را در جامعه اسلامي زنده نگه می داشت.
    اینجانب ضمن آرزوي غفران و رحمت الهی براي آن فقيد سعيد و عرض تسلیت به خاندان مکرم سعادتمند، هيات هاي گرانقدر عزاداران حسيني بويژه جامعه هیاتی شوش دانیال، امیدوارم آن مرحوم بر خوان گسترده حضرت ابا عبدالله الحسين(ع) میهمان گردد.
 
مهدی اخوان صباغ
مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان
نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک