EN FA

سئوالات متداول سامانه طوبی

1400/07/05 تعداد بازدید: 218
print

 پرسش هاي متداول سامانه طوبی

 

1) ورود به سامانه با مشكل مواجه است.

از اتصال سخت افزار خود به اينترنت مطمئن شويد و توصيه مي شود از مرورگرهاي گوگل كروم و يا موزيلا فايرفاكس استفاده گردد.

 

2) در هنگام ورود خطاي 404 مشاهده مي شود.

اشكال در ارتباط با سرور پيش آمده است و جهت رفع اين مسئله از صفحه خارج شده و كمي بعد مجددا اقدام به ورود نماييد.

 

3) پس از تكميل صفحه اول فرم ورود اطلاعات هريك از بانك هاي چهارگانه نرم افزار به صفحه دوم نمي رود.

به نوار بالاي صفحه ي اول مراجعه نماييد و نسبت به رفع نقص پيام خطايي كه در بالاي صفحه مشاهده مي نماييد اقدام فرماييد. در صورتي كه پيامي مشاهده نگرديد تمامي فيلدهايي كه ستاره دار هستند را چك نماييد زيرا ممكن است اطلاعات ورودي در يكي از اين فيلدها يا ثبت نشده و يا با خطا مواجه شده است.

 

4) در صفحه دوم نرم افزار پس از تكميل تمامي فيلدها نرم افزار به صفحه بعدي جهت ثبت نام نفر بعد نمي رود.

فرمت عكس هاي بارگذاري شده به احتمال زياد jpg نيست و يا حجم عكس هايي كه در صفحه بارگذاري نموده ايد بيش از 200 كيلو بايت مي باشد و بايد حجم عكس ها را تقليل دهيد.

 

5) تعدادي از نفراتي كه مي بايست اعضاي تشكل باشند را وارد نموده ايم ولي به صفحه بعدي فرم نمي رود.

در صفحات مشخصات اعضاي تشكل مي بايست تمامي نفرات آن بخش تكميل شود و سپس مبادرت به تكميل فرم هاي بعدي نماييد در غير اينصورت نرم افزار به شما اجازه عبور نخواهد داد.

 

6) فراموش نموده ايم كد پيگيري موقت تشكل كه پس از تكميل صفحه اول فرم ها در بالاي صفحه نمايش داده مي شود را يادداشت نماييم و به همين دليل امكان ورود مجدد به پرونده براي تكميل موارد بعدي را نداريم.

در صورت بروز چنين مشكلي حتما با اداره تبليغات اسلامي شهرستاني كه در نرم افزار آن شهرستان را به عنوان محل استقرار تشكل انتخاب نموده ايد تماس حاصل فرماييد و موضوع را با كارشناس تشكل هاي ديني آن شهرستان در ميان بگذاريد تا اقدام لازم صورت پذيرد.

 

7) در قسمت اركان هيئات مذهبي اطلاعاتي از روحاني هيئت نداريم كه وارد نماييم

در اين صورت مي بايست فردي كه به عنوان روحاني يا سخنران در تريبون هاي هيئات مذهبي ديگر فعاليت مي نمايد و قبلا اطلاعات وي در سامانه طوبي تعريف شده است را جهت روحاني يا سخنران هيئت در پرونده خويش ورود اطلاعات نماييد.

 

8) مربي قرآن هيئت در بخش اركان هيئت مذهبي مدرك مربيگري قرآن كريم به صورت رسمي ندارد چه بايد بكنيم؟

در صورتي كه مربي قرآن شما از افرادي باشد كه قبلا از طريق دارالقرآن كريم سازمان تبليغات اسلامي آموزش مربيگري ديده باشد اطلاعات وي به صورت اتوماتيك از قبل در سامانه طوبي موجود مي باشد و با زدن كد ملي وي مي توانيد اطلاعات ايشان را ثبت نماييد در غير اينصورت مربي قرآن شما مي بايست يك بار با كارت ملي خود به دفتر سازمان تبليغات اسلامي شهرستاني كه محل استقرار هيئت مذهبي مي باشد مراجعه نمايد تا پس از تاييد كارشناس قرآني شهرستان اطلاعات ايشان در سامانه طوبي تعريف شود.

 

9) مداح هيئت مذهبي كد شناسايي نه رقمي از سازمان تبليغات اسلامي دريافت ننموده است چه بايد بكنيم؟

پيش از اينكه اقدام به ورود اطلاعات هيئت مذهبي خود در سامانه طوبي نماييد توصيه مي شود صفحه صفر بانك هيئات مذهبي را كه در ابتداي فرم ورود اطلاعات قرار داده شده است را كاملا مطالعه نموده و تمامي موارد آن را رعايت فرماييد. در اين صفحه اشاره شده است كه مداح هيئت ابتدا بايد از طريق سامانه طوبي در قسمت ثبت مداح و شاعر آئيني ورود اطلاعات نموده و درخواست مجوز مداحي نمايد پس از تاييد و اخذ كد نه رقمي شناسايي توسط مداح اين كد در قسمت مربوطه در بانك هيئات مذهبي آن هيئتي كه اين مداح مي خواهد در آن هيئت مداحي نمايد وارد نماييد تا اطلاعات مداح مذكور به صورت مكانيزه در فيلدهاي مربوطه باگذاري شود.

 

10) هيچ يك از اعضاي تشكل امكان ورود اطلاعات نمودن و درخواست صدور مجوز از طريق سامانه طوبي را ندارند چه بايد بكنيم؟

در اين صورت مي بايست براي اين كار ابتدا با كارشناس تشكل هاي ديني شهرستاني كه محل استقرار تشكل مي باشد تماس حاصل فرماييد تا ايشان شما را به كافي نت هايي كه طرف قرارداد سازمان تبليغات اسلامي آن شهرستان بوده و از كافي نت هاي تاييد شده و معتبر مي باشند راهنمايي نمايند و از طريق اين كافي نت ها درخواست صدور مجوز و تكميل اطلاعات پرونده شما انجام شود.

 

نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک