EN FA

سئوالات متداول سامانه دانش آموزان علوم و معارف اسلامی صدرای ولایت

1400/02/05 تعداد بازدید: 186
print

 

سئوالات متداول سامانه ثبت نام آنلاین دانش آموزان دوره اول و دوم متوسطه مدارس صدرا

 

1-سامانه ثنام چیست و چه امکاناتی دارد ؟

سامانه ثبت نام دانش آموزی است که تمام قابلیت های دریافت و ثبت اطلاعات دانش آموزان اعم از بارگزاری مدارک، عکس، کارنامه و... داراست. علاوه برآن تعیین زمان آزمون ورودی و مصاحبه اختصاصی را هم انجام میدهد.

2-برای ورود به سایت ثنام باید به چه شکل عمل کنیم ؟ برای ورود به این سایت، برای هر مدرسه  بر اساس کد شناسه آن، به شکل جداگانه یک آدرس ورود به سامانه طراحی می شودکه در زمان ثبت نام در اختیار متقاضیان قرار می گیرد.

 3-برای ثبت نام در سایت ثنام باید چه اطلاعاتی را در سیستم ثبت کنیم ؟ کلیه اطلاعات سجلّی دانش آموز و  اولیاء باید ثبت شود. علاوه بر آن تعدادی سئوال برای دریافت بیوگرافی دانش آموز طراحی شده که باید به آنها پاسخ داده شود.

4-رمز عبور سامانه ثنامه را چگونه باید دریافت کنیم؟ برای ثبت نام دانش آموزان جدید الورود نیازی به دریافت رمز عبور نمی باشد و دانش آموزان میان پایه هم می توانند رمز ورود به سایت را از مدرسه محل تحصیل دریافت نمایند.

 

5-آیا کار با سامانه ثنام راحت است و خودمان امکان درج اطلاعات را داریم؟ بله. بسیار راحت بوده و نیازی به آموزش قبلی ندارد.

6-آیا سامانه ثنام امکان دریافت کد رهگیری دارد؟ بله. پایان عملیات ثبت نام، برای هر دانش آموز به شکل جداگانه یک کد رهگیری صادر می شود.

7-آیا در سامانه ثنام درگاه پرداخت آنلاین تعبیه شده است؟ بله. یکی از مراحل ثبت نام در این سامانه پرداخت وجه ثبت ناممی باشدکه در آخرین مرحله از طریق اتصال به درگاه بانکی انجام می شود.

8-برای ثبت اطلاعات در سامانه ثنام، امکان رؤیت کامل اطلاعات در صفحه موبایل یا تبلت وجود دارد؟ بله . با استفاده از موبایل و تبلت هم می توان عملیات ثبت اطلاعات را انجام داد.

9-آیا امکان ارسال پیامک به صورت خودکار در سیستم وجود دارد؟ بله. پس از پایان مراحل ثبت نام، کد رهگیری از طریق پیامک به شماره موبایلی که در سامانه درج شده است ارسال خواهد شد.

10-آیا امکان دریافت خروجی اطلاعات ثبت شده از سامانه وجود دارد؟ بله. مدارس پس از اتمام مهلت ثبت نام در سایت و یا در حین فرایند انجام ثبت نام می توانند اطلاعات دانش آموزان را به شکل کلی و یا با جزئیات دریافت نمایند.

نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک