EN FA

راهنمای سامانه مبشران

1401/01/30 تعداد بازدید: 305
print

راهنمای سامانه مبشران :

 

مبشران سامانه اموزش مجازی معارف دین می باشد که به همیت اداره کل آموزش سازمان تبلیغات اسلامی راه اندازی شده است. سازمان تبلیغات اسلامی هرساله و درمناسبتهای مختلف ملی و مذهبی ، دوره‌های آموزشی و همایش‌های طلایه داران تبلیغ را به‌صورت حضوری برگزار می‌کرد، اما با توجه به محدودیت‌هایی که به‌واسطه ویروس کرونا ایجادشده است این همایش و کلاس‌ها به‌صورت آنلاین و مجازی ضبط، تدوین و برگزار می‌شود. این سامانه آموزشی که از دی‌ماه سال 99 راه‌اندازی شده و تاکنون دوره‌های مختلف آموزشی را برای روحانیون مستقر در سراسر کشور برگزار کرده است.

با توجه به استقبال گسترده مبلغان و مبلغات از آموزش‌های مجازی، از ابتدای شروع دوره‌ها سامانه آموزشی مبشران به رسانه‌ای جامع برای ترویج معارف اسلام ناب محمدی تبدیل‌شده است.

دروس تخصصی و کاربردی با اساتید مجربی در این دوره برای گروه‌های مبلغین و روحانیون مستقر و مبلغات ارائه می‌شود.

در دوره طلایه‌داران به مباحثی نظیر هم‌بستگی و مسئولیت اجتماعی، امتحان عظیم مواسات، تحکیم پیوندهای مقدس، تحول‌خواهی و عبور از دوران غرب‌گرایی پرداخته می‌شود.

در دوره مبلغات دروسی نظیر خانواده و جمعیت، ظرافت‌ها و نکات تبلیغی، روش و فنون ذکر مصیبت ارائه و در دوره مهارت‌های تبلیغی به دروسی نظیرپرده خوانی و سخنرانی چندرسانه‌ای، آشنایی با فرق اسلامی، وحدت اسلامی فرصت‌ها و چالش‌ها، شیوه‌های تبلیغ در مناطق مشترک، فنون اجرای سخنرانی دینی اشاره کرد که برخی از این دروس ویژه مناطق تلفیقی است.

 

مبشران سامانه ایی پیشرو و به روز است که میتوان با جرات گفت جزو اولین و کاملترین سایتهای آموزشی مجازی کشور است. زیبایی و امکانات و راحتی کار با ان از دیگر ویژگی های این سایت است که در کنار محتوای غنی و و اساتید خوبی که دارد آن را کم نظر می کند.

سامانه مبشران در راستای تسهیل دسترسی به محتوای آموزشی مغارف دین و برای ایجاد مرجعیت در مغارف دیتی این زیر ساخت را امده کرده و در اختیار موسسات و  اساتید و مجموعه های آموزش معارف دین قرار می دهد.

اداره کل آموزش سازمان تبلیغات اسلامی آمادگی برگزاری دوره‌های مختلف برای گروه‌های هدف در سامانه آموزشی مبشران را دارد و علاقه‌مندان می‌توانند برای بهره‌مندی از آموزش‌ها به آدرس اینترنتی https://mobasheran.org/index.php/home/completeregister  مراجعه کنند.

نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک