EN FA

راهنمای استفاده از سایت سازمان تبلیغات اسلامی

1400/03/10 تعداد بازدید: 187
print

 

راهنمای استفاده از سایت سازمان تبلیغات اسلامی

 

این سایت توسط «سازمان تبلیغات اسلامی »، با هدف انعکاس اخبار و تولید و انتشار اخبار فرهنگی دینی و همچنین انعکاس فعالیت های استان و شهرستان ها طراحی شده است.

 دریافت اخرین اخبار تولید شده فرهنگی و دینی و مقالات دینی و فرهنگی و هچنین جهت ارتباط با مسئولین می توانید از این سایت استفاده کنید.

جهت استفاده از خدمات الکترونیکی میتوایند به منوی میز خدمت مراجعه و در آنجا خدمت الکترونیکی مورد نظر خود را انتخاب نمایید. دقت نمایید که در زیر منوی (معرفی خدمات) کلیه خدمات سازمان چه الکترونیکی و چه حضوری همراه با مشخصات کامل درج شده اند که شما می توانید مشخصات خدمت مورد نظر خود را در انجا پیدا کنید.

همچنین در زیر منوی نظر سنجی خدمات دو نوع نظر سنجی درج شده است 1 نظر سنجی خدمات 2 نظر سنجی USSD

 

- در نظر سنجی خدمات می توانید نظرات خود نسبت به خدمت مورد نظر را مستقیما در سایت ثبت نمایید

- در نظر سنجی USSD می توانید با استفاده از کد دستوری #25*6655* می توانید انتقادات و پیشنهادات خود را از طریق تلفن همراه ارسال نمایید.

همچنین در این سایت می توانید از خدمات متنوعی مانند ارتباط با مسئولین و ارائه نظرات و پیشنهادات و انتقادات و همچنین دسترسی به سامانه های مختلف داشته باشد.

نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک