EN FA

راهنمای استفاده از سایت تلاوت سازمان دارالقرآن الکریم

1400/02/12 تعداد بازدید: 182
print

 راهنمای استفاده از سایت تلاوت سازمان دارالقرآن الکریم

 

v      این سایت متعلق به سازمان دارالقرآن الکریم موسوم به سایت تلاوت می باشد، از این طریق امکان شرکت در دوره های آموزش مجازی قرآن کریم در رشته های مختلف وجود دارد.

 

v      جهت بهره مندی از مزایای آموزش مجازی باید در سامانه آموزش مجازی ثبت نام کنید و قبل از ثبت نام امکان دسترسی به عناوین دوره های در حال ارائه وجود دارد و پس از حصول اطمینان از وجود دوره مد نظر می توانید ثبت نام کنید.

 

v      در صورتی که حافظ قرآن کریم باشید می توانید با شرکت در آزمون اعطای مدرک تخصصی حفظ قرآن کریم و قبولی در دو مرحله کتبی و شفاهی ، مدرک حفظ تخصصی در رشته در خواستی( 10 جزء، 20جزء ،30 جزء) دریافت نمائید، لازم به ذکر است، زمان ثبت نام معمولا از اواخر بهمن ماه شروع و تا پایان اسفند ادامه دارد.

 

v      از طریق همین سایت از بخش معرفی سازمان ، آیین نامه ها و دستورالعمل ها امکان دسترسی به کلیه شیوه نامه ها اعم از آموزشی و غیر آموزشی وجود دارد.

 

 

 

v      از طریق همین سایت از بخش ارتباط با ما امکان ارتباط مستقیم با ریاست محترم سازمان وجود دارد و ایشان مستقیما شاهد پیشنهادات و انتقادات خواهند بود.

 

v      مربیان و صاحبان تخصص قرآنی می توانند مرکز قرآنی به ثبت برسانند، دو مرکز تحت عنوان موسسه قرآن عترت و خانه قرآن و عترت از سوی این سازمان قابل ارائه و ثبت می باشد، لذا با توجه به نیاز منطقه و شهر می توانید نسبت به ثبت هریک از مرکز نامبرده باشید، از بخش معاونت توسعه و ارتباطات امکان دسترسی به بخش ثبت و دریافت شیوه نامه باشید.

 

نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک