EN FA

راهنمای استفاده از سامانه صدرا

1400/04/14 تعداد بازدید: 208
print

 

راهنمای استفاده از سایت ثبت نام دانش آموزان مدارس دوره اول و دوم متوسطه صدرا

 

سامانه ثنام یکی از سامانه های ثبت اطلاعات دانش آموزان محسوب می شود گه با هدف جذب و گزینش دانش آموزان برتر ویژه مدارس خاص طراحی شده است.

مدارس صدرا وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی از جمله مدارسی هستند که پذیرش دانش آموزش در آنها با قید شرایط و دریافت مصاحبه حضوری می باشد.

لذا مدارس صدرا از جمله کاربران این سامانه به شمار می آیند.

فرایند استفاده از سایت:

برای ثبت اطلاعات در این سامانه ابتدا باید لینک اختصاصی ورود به سامانه از طریق مدارس در اختیار دانش آموزان متقاضی قرار گیرد.

دانش آموزان پس از ورود به سامانه، کلیه اطلاعات سجلّی ، اطلاعات تحصیلی، اطلاعات شناسنامه ای پدر و مادر را باید به شکل دقیق وارد نمایند. در ادامه بارگزاری کارنامه، شناسنامه و عکس پرسنلی از دیگر مراحل ثبت نام محسوب می شود.

در بخش دیگری از فرم ثبت نام باید به تعدادی سئوال در خصوص بیوگرافی شخصی خود پاسخ دهند و در نهایت وارد مرحله پرداخت هزینه پیش ثبت نام می شوند که از طریق درگاه بانکی آنلاین قابل پرداخت است.

پس از ثبت اطلاعات، کد رهگیری برای دانش آموزان به شکل جداگانه ارسال خواهد شد.

پس از آن مدارس می توانند از طریق دسترسی اختصاصی نسبت به دریافت اطلاعات دانش آموزان متقاضی اقدام کرده و نسبت به رد یا قبولی دانش آموزان بر اساس ضوابط مورد نظر اقدام نمایند.

نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک