EN FA

استقرار روحانی در مناطق مورد نیاز و محروم (17041694000)

1401/01/22 تعداد بازدید: 1537
print

خدمت:استقرار روحانی در مناطق مورد نیاز و محروم  .

 

 

لینک سامانه

نظر سنجی خدمات

بازگشت

 

شرح خدمت:

1-اعزام مبلغ و مبلغه عمومی در مناسبت های مذهبی در طول سال به ویژه محرم-صفر-ماه رمضان- هفته وحدت- دهه مهدویت-رحلت امام خمینی و...2- استقرار روحانی در مناطق روستایی ترجیحا روستاهای بالای 150 خانوار ودارای خانه عالم3-استقرار روحانی به صورت پاره وقت در شهر ومناطق اسیب پذیر شهر4- اعزام امام جماعت به کانون های جمعیتی،مساجد وحسینیه های سطح شهر وروستا 5-اعزام روحانی به عنوان امام جماعت در کلیه دستگاهای اجرایی ،بانک ها ومدارس ودانشگاه ها وکانون های فرهنگی سطح استان .

اعزام مبلغ و مبلغه در مناسبت های ملی ومذهبی از طریق ثبت نام در سامانه و تهیه کامل مدارک و بررسی مدارک و مصاحبه حضوری و تشکیل پرونده تبلیغ ودادن کد تبلیغی در سامانه سجام صورت می گیرد

 

قوانین و مقررات:

مبلغانی که توانایی و تمایل به تبلیغ در استان را دارند از طریق حضور فیزیکی وهمچنین ثبت نام در سامانه سجام و ضمن بررسی مدارک بارگذاری شده  وارائه فیزیکی ، بعد از استعلام  سیاسی وامنیتی دعوت به مصاحبه شده و پس از تایید از طریق اداره کل توسط سامانه کد تبلیغی صادر می شود و بعد از جانمایی ومشخص شدن محل تبلیغ در شهرستان ودهستان وروستای مورد نظر مجوز تبلیغ برای عزیزان مبلغ صادر می گردد.

 

مدت زمان انجام خدمت:

در طول سال و متناسب با مناسبت های ملی ومذهبی.

 

سوالات متداول:

1- شرایط تبلیغ در حوزه  مبلغ دائم برای روستاها چه می باشد؟ 2-شرایط جذب روحانی پاره وقت چه می باشد؟  3-شرایط جذب روحانی به عنوان امام جماعت دستگاه های  اجرایی ومساجد چه می باشد؟

پاسخ به سوالات مطرح شده و سوالات مشابه از طریق تماس تلفنی با مسئول خدمت

 

 

 

هزینه های مورد نیاز برای انجام خدمت:

هزینه از مبلغین دریافت نمی شود و هزینه هایی که سازمان برای خدمت مذکور دارد در قالب موارد زیر می باشد.1- مالی در قالب پرداخت  حق الزحمه ماهیانه به کلیه روحانیون اعم از دائم وغیر دائم وامام جماعت 2- آموزشی:برگزاری دوره آموزشی برای کلیه مبلغین سطح استان در طول سال به تعداد10 مورد 3-تغذیه فکری در قالب ارائه فصل نامه و روزنامه و...

 

مسئول اصلی ارائه خدمت:

نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک