EN FA

هیئات و تشکل های دینی، نبض تپنده گروه ها و ظرفیت های مردمی هستند

1400/09/22 تعداد بازدید: 534
print
 هیئات و تشکل های دینی، نبض تپنده گروه ها و ظرفیت های مردمی هستند

با حضور مدیرکل و معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان، نشست شورای هماهنگی شبکه هیئت و تشکل های دینی استان خوزستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان، در این نشست که با حضور آقای بهرامی مدیر عامل بنیاد دعبل خزاعی ومعاون سازمان تشکل های دینی مرکز، رییس کانون مداحان، رییس شورای هیئات مذهبی، رییس انجمن اسلامی، مسئول فرهنگی شهرداری و تعدادی دیگر از فعالین و مؤثرین فرهنگی و تبلیغی استان برگزار شد، هر یک از اعضاء به بیان نکات و نقطه نظرات خود پیرامون مسائل و موضوعات مربوط به هیئات و برنامه های پیشنهادی خود پرداختند.
 
 
 
در ادامه، مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان، ضمن بررسی مسائل مطرح شده، به بیان توضیحاتی در خصوص اجرای عملیات های فرهنگی دهه بصیرت و شهادت سردار سلیمانی پرداخت و اظهار داشت: امسال در راستای برگزاری سالگرد شهادت سردار سلیمانی با 5 مناسبت ویژه روبرو هستیم که انتظار می رود به شکل جدی نسبت به انجام برنامه ریزی های لازم اقدام شود.
 
 
 
حجت الاسلام نبی زاده افزود: گرامیداشت ایام دهه بصیرت، ایام سوگواری فاطمیه، سالگرد عروج آیت الله مصباح، سالروز ارتحال آیت الله یزدی و سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی از جمله مهمترین برنامه هایی هستند که لازم است به شکل اثرگذاری در دست اقدام قرار گیرند.
 
 
 
ایشان در ادامه با بیان این جمله از مقام معظم رهبری که فرمودند: «قضایای مرحوم شهید سلیمانی عزیزمان، قضایای مردمی است یعنی بایستی خود مردم در بخشهای مختلف مشارکت و ابتکار داشته باشند»، استفاده از ظرفیت های مردمی را در برگزاری این ویژه برنامه مورد تأکید قرار داد و عنوان کرد: رویکرد سازمان تبلیغات اسلامی این است که اجرای این برنامه به شکل ملّی انجام شود اما اصل کار ملّی این است که روی طرح های استانی و شهرستانی کار شود و در کنار آن حتما از ظرفیت های مردمی نیز به شکل حداکثری استفاده شود.
 
 
مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان با اشاره به اهمیت حضور شبکه هیئت و تشکل های دینی در برگزاری این برنامه ها خاطرنشان کرد: هیئات و تشکل های دینی به عنوان دو بازوی قدرتمندی که نبض گروه های مردمی است این عَلم را بر دوش می کشد باید در اجرای عملیات حاج قاسم بسیار با نفوذ و مؤثر اقدام کند.
شایان ذکر است، بخش دیگری از این نشست اختصاص داشت به تبیین مهرواره هوای نو که هیئات و تشکل های دینی به عنوان یکی از مهمترین مخاطبان این مهرواره به شمار می روند.
 
پایان خبر/.
نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک