EN FA

نقش مؤثر امامان محله در جهت دهی صحیح مطالبات مردمی خوزستان

1400/05/07 تعداد بازدید: 143
print
 نقش مؤثر امامان محله در جهت دهی صحیح مطالبات مردمی خوزستان

حجت‌الاسلام بیگدلی، راهیار بنیاد هدایت در استان خوزستان: در شرایطی که مردم خوزستان با مشکل کم آبی مواجه هستند، یکی از اقدامات امامان روستا و محله ها کار میدانی و شرکت در فعالیت‌های جهادی بود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان، حجت الاسلام بیگدلی به تشریح نقش مؤثر امامان محله در جهت دهی صحیح مطالبات مردمی خوزستان پرداختو گفت: در شرایطی که مردم خوزستان با مشکل کم آبی مواجه هستند، یکی از اقدامات امامان روستا و محله ها کار میدانی و شرکت در فعالیت‌های جهادی بود.

راهیار بنیاد هدایت در استان خوزستان در ادامه تصریح کرد: طلاب نقش مهمی در میدان ایفا کردند و با حضور خود در تجمعات مردمی مانع شدند تا اوضاع بدتری رقم بخورد و به طور قطع اگر حضور فعال این قشر نبود مشکلات بزرگتری را شاهد بودیم.

 

وی با اشاره به اهمیت حضور شیوخ و بزرگان قبایل در مسئله کم آبی های پیش آمده خاطرنشان کرد: دیدار و گفت‌وگو با بزرگان و شیوخ قبایل یکی از مهمترین اقداماتی بود که صورت گرفت و این خود کمک بزرگی به کنترل اوضاع کرد.

 

پایان خبر/.

 
نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک