EN FA

نقش شبکه تبلیغ در مشارکت آگاهانه مردم در انتخابات 1400

1400/03/16 تعداد بازدید: 435
print
نقش شبکه تبلیغ در مشارکت آگاهانه مردم در انتخابات 1400

فرمانده قرارگاه تبلیغ اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان از برگزاری 25 کارگاه آموزشی ویژه طلاب و مبلغین به مناسبت انتخابات پیش رو خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان، فرمانده قرارگاه تبلیغ اداره کل تبلیغات اسلامی در گفتگو با روابط عمومی این اداره با اشاره به ضرورت حضور حداکثری در انتخابات پیش رو گفت: یکی از منویات مقام معظم رهبری در انتخابات 1400، مشارکت حداکثری و حضور آگاهانه همه اقشار مختلف مردم است. لذا دستگاه تبلیغات اسلامی به عنوان یک دستگاه فرهنگی وظیفه دارد تا همه ظرفیت های خود را به میدان آورده و با تمام قوا در تحقق فرامین رهبر معظم انقلاب گام بردارد.

 

حجت الاسلام ذاکرنژاد، به بیان توضیحاتی در خصوص برگزاری کارگاه های آموزشی، ویژه انتخابات 1400 پرداخت و عنوان کرد: در راستای منویات مقام عظمای ولایت پیرامون مسئله انتخابات، قرارگاه تبلیغ اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان تصمیم به برگزاری کارگاه های آموزشی با موضوع نقش شبکه تبلیغ در مشارکت آگاهانه مردم در انتخابات گرفته که به همین منظور 5 تن از اساتید بزرگوار از شهر مقدس قم دعوت به همکاری شده اند و هر کدام 5 کارگاه ، که مجموعا 25 کارگاه می شود را برگزار خواهند کرد.
 
فرمانده قرارگاه تبلیغ اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان، در ادامه به معرفی جامعه مخاطبین این کارگاه ها اشاره کرد و افزود: تعداد 1000 نفر از اقشار مختلف مبلغین اعم از مبلغین شاخص در هر شهرستان، طلاب حوزه های علمیه، امامان محله، پایگاه های اجتماعی و روحانیون مستقر در روستاها، از مخاطبین این دوره ها محسوب می شوند که قصد داریم این 1000 نفر را در این 25 کارگاه تحت پوشش قرار دهیم.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: ان شاالله این مبلغین بتوانند با آموزش هایی که در این دوره ها می بینند و با تبلیغ در کف میدان جامعه اعم از کوچه و محله، به تحقق امر مشارکت آگاهانه و حداکثری در انتخابات که از فرامین رهبر فرزانه انقلاب در این خصوص می باشد، کمک کرده باشند.
 
 
پایان خبر/.
نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک