EN FA

نشست هم افزایی معاونین فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی و اوقاف و امور خیریه خوزستان در راستای اجرای عملیات های مشترک فرهنگی در محرم 1401

1401/05/04 تعداد بازدید: 267
print
 نشست هم افزایی معاونین فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی و اوقاف و امور خیریه خوزستان در راستای اجرای عملیات های مشترک فرهنگی در محرم 1401

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان در نشستی صمیمانه با حجت الاسلام والمسلمین عرفانی؛ معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان خوزستان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان، حجت الاسلام فرد آقایی، در خصوص جزئیات مذاکرات صورت گرفته در این دیدار گفت: با توجه به نزدیکی ایام محرم و لزوم ایجاد زمینه مناسب جهت انجام فعالیت های فرهنگی و اقدامات تبلیغی در استان و از طرفی وجود نقاط مشترک در برخی امور تبلیغی اعم از مساجد، بقاع و اماکن متبرکه نسبت به برگزاری این نشست اقدام شد.
 
 
معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان افزود: این نشست با هدف هم افزایی بین این دو نهاد تاثیرگذار تبلیغی در استان به ویژه در راستای اجرای عملیات فرهنگی پیش رو درایام محرم و صفر برگزار و تصمیماتی در این رابطه اتخاذ شد.
 
این مقام فرهنگی در ادامه تصریح کرد: هم افزایی در خصوص برگزاری نمایشگاه شمیم حسینی(ع)، استقرار هیئات مذهبی شاخص در بقاع و اماکن متبرکه استان و سایر فعالیت هایی که در آینده در دست اقدام قرار خواهد گرفت از جمله مهمترین موضوعلتی بودند که در این نشست مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
 
گفتنی است در پایان این دیدار مقرر شد؛ در آینده نزدیک نشستی با حضور مدیران کل هر دو نهاد و روسای ادارات تبلیغات اسلامی برگزار و زمینه اجرای عملیات های فرهنگی مشترک بخصوص در ماه محرم و صفر مورد تصمیم گیری و اجرا قرار گیرد.
 
پایان خبر/.
نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک