EN FA

نشست راهبردی با موضوع مقابله با فرق انحرافی استان خوزستان برگزار شد

1400/06/03 تعداد بازدید: 191
print
نشست راهبردی با موضوع مقابله با فرق انحرافی استان خوزستان برگزار شد

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی در دیدار با جانشین دبیر بنیاد فرهنگی خاتم الاوصیاء خوزستان گفت: اگر مجموعه ها و کنشگران فعال در مسئله مقابله با فرق ضاله بخواهند اثرگذاری بیشتری داشته باشند باید بتوانند با یکدیگر، همراه و یَد واحده شوند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان، در ابتدای این نشست، حجت الاسلام بگعایی، جانشین دبیر بنیاد فرهنگی خاتم الاوصیاء خوزستان به بیان گزارشی از فعالیت های این بنیاد در استان و اقداماتی که در مقابله با فرق و نحله های ضاله انجام داده اند پرداخت و زمینه های مشترک همکاری با اداره کل تبلیغات اسلامی را مطرح کرد.

 

وی همچنین برگزاری کارگاه های مختلف در این زمینه، همایش های متعدد با رویکرد مقابله با فرقه های انحرافی و حمایت از برنامه های فرهنگی را از مهمترین اقدامات انجام شده در این خصوص عنوان کرد.
 
 
 در ادامه، معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان، ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این نشست مهم و راهبردی، زمینه همکاری های مشترک اداره کل تبلیغات اسلامی با بنیاد خاتم الاوصیاء را مورد بررسی و تبادل نظر قرار داد.
 
حجت الاسلام فردآقایی با اشاره به لزوم اجرای برنامه های گسترده در این خصوص و حمایت از کنشگران فعال در زمینه مقابله با فرق انحرافی، از همکاری مشترک با بنیاد خاتم الاوصیاء در این موضوع استقبال کرد و گفت: با توجه به اهمیت این مسئله، مقرر گردید هر دو طرف در آینده نزدیک یک تفاهم نامه فرهنگی عملیاتی را در این راستا به امضای مدیران بالادستی برسانند. 
 
وی در پایان یادآور شد: امیدواریم با فراهم آمدن این همکاری دو سویه بتوانیم برنامه های مشترکی را در حوزه مقابله با فرق ضاله در سطح استان به انجام برسانیم.
 
 
پایان خبر/.
نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک