EN FA

طراحی و اجرای بزرگترین عملیات تبیینی تمهیدی شبکه های مردمی؛ قبل از محرم 1401

1401/04/28 تعداد بازدید: 210
print
طراحی و اجرای بزرگترین عملیات تبیینی تمهیدی شبکه های مردمی؛ قبل از محرم 1401

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان از برگزاری 200 نشست تبیینی تمهیدی با حلقه های میانی و شبکه های مردمی، قبل از آغاز محرم 1401 خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان، حجت الاسلام فرد آقایی در گفتگو با روابط عمومی این اداره کل با اعلام این خبر گفت: با توجه به نزدیکی ایام محرم و صفر و از آنجا که اداره کل تبلیغات اسلامی همچون سال های گذشته با استفاده از ظرفیت های مختلف مردمی که در اختیار دارد نسبت به برگزاری فعالیت ها و مراسمات عزاداری سید و سالار شهیدان؛ حضرت اباعبدالله الحسین ع برنامه ریزی و هماهنگی های لازم را انجام می دهد، در محرم 1401 نیز به حول و قوه الهی و بنا بر فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر ضرورت جهاد تبیین، برنامه های مفصلی را تدارک دیده است.
 
معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان در ادامه تصریح کرد: در همین راستا یک عملیات بسیار بزرگ را طراحی کرده ایم که در این عملیات بالغ بر 200 نشست تبیینی و تمهیدی را تا قبل از آغاز محرم با حلقه های میانی برگزار خواهیم کرد.
 
 
وی با تأکید بر اجرای مراسمات عزاداری ایام محرم و صفر افزود: پس از طی دو سال پر چالش در برگزاری مراسمات عزاداری محرم به دلیل شیوع بیماری کرونا، در محرم 1401نیز علیرغم اینکه تأکید شده است هیئات مذهبی پروتکل ها و دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کنند اما مجالس و برنامه های عزاداری برگزار می شوند و تعطیلی مراسمات را نخواهیم داشت.  بنابراین لازم بود در این راستا هماهنگی های لازم با شبکه های مردمی مرتبط با اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان جهت هر چه با شکوهتر برگزار شدن مجالس حسینی صورت گیرد.
 
حجت الاسلام فرد آقایی در پایان خاطرنشان کرد: سلسله جلسات مختلفی با تشکل های میان تخصصی و ظرفیت های تبلیغی و هیئتی مرتبط با سازمان تبلیغات اسلامی طراحی و برنامه ریزی شده است که ان شاالله در فاصله 10 روز باقیمانده تا اغاز محرم در سراسر استان برگزار خواهد شد و جزئیات این جلسات متعاقبا به سمع و نظر هم استانی های عزیز خواهد رسید.
 
پایان خبر/.
 
 
 
 
نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک