EN FA

ششمین نشست کارگروه تعیین مبلغ پایه حق التبلیغ ائمه جماعات دستگاه های اجرایی استان خوزستان برگزار شد

1401/02/07 تعداد بازدید: 274
print
ششمین نشست کارگروه تعیین مبلغ پایه حق التبلیغ ائمه جماعات دستگاه های اجرایی استان خوزستان برگزار شد

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان از تشکیل کارگروه تعیین مبلغ پایه حق التبلیغ ائمه جماعات دستگاه های اجرایی استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان؛ حجت الاسلام فردآقایی در گفتگو با روابط عمومی این اداره کل، به تشریح فعالیتهای کارگروه تعیین مبلغ پایه حق التبلیغ ائمه جماعات دستگاه های اجرایی پرداخت و اظهار داشت: این کارگروه متشکل از 7 نفر اشخاص حقوقی اعم از مدیرکل، معاون فرهنگی و کارشناس امور مبلغین اداره کل تبلیغات اسلامی و همچنین مدیر حوزه علمیه برادران، مدیر حوزه علمیه خواهران، مسئول ستاد اقامه نماز استان، و مسئول ستاد اقامه نماز استانداری خوزستان می باشد و نیز یک نفر از اساتید حوزه علمیه به عنوان عضوحقیقی، در این کارگروه فعالیت می کنند.

 
معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان افزود: این کارگروه به مدت 6 سال است که در ابتدای هر سال تشکیل جلسه می دهد و تعیین مبلغ پایه حق التبلیغ ائمه جماعات دستگاه های اجرایی به عنوان اصلی ترین وظیفه آن محسوب میشود.
 
وی در ادامه تصریح کرد: سیاستگذاری در حوزه نماز دستگاه ها و برنامه ریزی های راهبردی چهت بالا رفتن کیفیت فعالیت ائمه جماعات از دیگر اقداماتی است که این کارگروه بر عهده دارد.
حجت الاسلام فردآقایی در خصوص مصوبات ششمین نشست این کارگروه، خاطرنشان کرد: در این نشست پس از تعیین مبلغ پایه حق التبلیغ ایمه جماعات، موضوعاتی از جمله دیدار اعضای کارگروه با استاندار و تشکیل اولین شورای عالی نماز در استان به ریاست ایشان در دستور کار قرار گرفت.
 
همچنین؛ برنامه ریزی جهت بالا بردن کیفیت فعالیت ائمه جماعات در ادارات و دستگاه های اجرایی و برگزاری جلسات هم اندیشی و شنیدن نقطه نظرات و پیشنهادات اعضا از دیگر مصوبات جلسه اخیر بود.
 
پایان خبر/.
 
 
 
نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک