EN FA

شب شعر اربعین حسینی به همت کانون شاعران آیینی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان برگزار شد

1400/07/04 تعداد بازدید: 212
print
 شب شعر اربعین حسینی به همت کانون شاعران آیینی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان برگزار شد

اولین ویژه برنامه شب شعر اربعین حسینی(ع) با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی، مدیرکل بنیاد شهید، جمعی از کارکنان اداره کل تبلیغات اسلامی و همچنین عموم مردم در جوار حرم مطهر علی بن مهزیار اهوازی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان، این ویژه برنامه که با استقبال بسیار خوب عموم مردم و زائرین آستان مقدس علی بن مهزیار برگزار شد، میزبان تعدادی از شاعران شاخص استانی و بنام کشوری از جمله احمد بابایی، سید محمدجواد شرافت و سیدمحمد مهدی شفیعی بود.
 
 
مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان در ابتدای این مراسم، ضمن گرامیداشت ایام عزاداری اربعین حسینی و هفته دفاع مقدس، شعر و ادبیات آیینی و حماسی را از مهمترین ظرفیت های اثرگذار در تبیین ارزشهای ملی و مذهبی عنوان کرد.
 
در این مراسم، شاعران شاخص استانی و کشوری، به قرائت اشعار خود پیرامون حماسه کربلا و دفاع مقدس پرداختند که بسیار مورد توجه و استقبال عموم مردم قرار گرفت.
 
 
در ادامه، اجرای تعزیه خوانی، مداحی و تجلیل از خانواده شهدای دفاع مقدس، شهدای حادثه تروریستی حلّه و شهدای حادثه تروریستی رژه 31 شهریور اهواز، از دیگر برنامه های این مراسم بود.
 
 
 
لازم به ذکر است در حاشیه این مراسم، غبار روبی مزار شهدای گمنام و برپایی نمایشگاه هفته دفاع مقدس نیز از جمله اقداماتی بود که انجام شد.
 
پایان خبر/.
نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک