EN FA

سلسله نشست های سنگر تبیین با حضور 900 نفر از اعضای شبکه تبلیغ و امامت خوزستان برگزار شد

1401/05/04 تعداد بازدید: 243
print
 سلسله نشست های سنگر تبیین با حضور 900 نفر از اعضای شبکه تبلیغ و امامت خوزستان برگزار شد

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان از برگزاری 23 نشست آموزشی سنگر تبیین و نقش شبکه تبلیغ در تربیت نسل حسینی در شهرستان های مختلف استان خبر داد.

 
به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان، حجت الاسلام فردآقایی در گفتگو با روابط عمومی این اداره کل ضمن ابراز خرسندی از حضور پرشور مبلغین و ائمه جماعات استان خوزستان در این سلسله نشست ها به تشریح ابعاد برگزاری این جلسات پرداخت و اظهار داشت: با توجه به ضرورت توجیه مبلغین و شبکه امامت قبل از آغاز مراسمات ایام محرم و صفر، بحمدالله در فاصله زمانی 28 تیر لغایت 30 تیرماه سال جاری، تعداد 23 نشست در شهرستان های مختلف استان برگزار شد. 
 
 
معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان، تصریح کرد: این نشست ها با حضور ائمه جماعات مساجد و دستگاه های اجرایی، مبلغین و همچنین خواهران مبلغه ای که در شبکه تبلیغی استان در حال مجاهدت های تبلیغی و فعالیت های فرهنگی هستند با دوموضوع  بسیار کاربردی و ضروری از جمله جهاد تبیین و چگونگی ورود شبکه تبلیغی در محقق ساختن مطالبه رهبر معظم انقلاب در ایام محرم و صفر و همچنین آموزش مقدماتی مسئله ترویج گفتمان تربیت و فرزند آوری برگزار شد.
 
 
وی افزود: این نشست ها در 4 ساعت اموزشی و به شکل صبح و بعد از ظهر برگزار شد که جمعیتی بالغ بر 900 نفر از اعضای شبکه امامت و تبلیغ استان خوزستان اعم از خواهران و برادران  تحت آموزش های توجیهی جهاد تبیین و گفتمان جمعیت قرار گرفتند.
 
 
این مقام فرهنگی در ادامه خاطرنشان کرد: در این کارگاه ها مسئله جهاد تبیین و چگونگی استفاده از منابر و سخنرانی ها در ماه محرم در راستای عمل به فرمایش رهبر معظم انقلاب و با حضور اساتید فرهیخته از جمله حجج اسلام وافی، ندیمی، خالدیان، عزیزی،شفیعی، حسن پور، عارفی نسب، مداح و صائب به عنوان یک ضرورت مهم مورد آموزش قرار گرفت.
 
 
لازم به ذکر است؛ فواید افزایش جمعیت، قبح مسئله قتل جنین و اهمیت تحکیم و تعالی خانواده از دیگر سرفصل هایی بود که در این نشست ها مورد بحث و گفتگو قرارگرفت.
 
 
پایان خبر/.
 
 
نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک