EN FA

سازمان تبلیغات اسلامی با جدیّت به دنبال کنشگری در سکونتگاه های غیر رسمی اطراف شهرها می باشد

1400/10/03 تعداد بازدید: 741
print
سازمان تبلیغات اسلامی  با جدیّت به دنبال کنشگری در سکونتگاه های غیر رسمی اطراف شهرها می باشد

معاون فرهنگ اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان از برگزاری نشست هم افزایی با حجت الاسلام نیک نژاد، مسئول دفاتر تسهیل گری در مناطق حاشیه و سکونت گاه های غیر رسمی استانداری خوزستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان، در ابتدای این نشست که 3 تن از مدیران دفاتر تسهیل گری در مناطق حاشیه ای و سکونت گاه های غیر رسمی اهواز نیز حضور داشتند، گزارشی از آخرین وضعیت دفاتر تسهیل گری، مأموریت ها و اقدامات صورت گرفته در راستای مسائل فرهنگی و خدمات رسانی اجتماعی به مناطق مورد نظر ارائه شد.

 

همچنین در خصوص طراحی و برنامه ریزی نسبت  به اقدامات مشترکی که بین اداره کل تبلیغات اسلامی و دفاتر تسهیل گری قابل اجرا می باشد نیز نکات مهمی مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.
 
 
در ادامه این گفتگو، حجت الاسلام فردآقایی، معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان، ضمن اشاره به ظرفیت عظیم شبکه تبلیغی و تشکل های دینی سازمان تبلیغات اسلامی اظهار کرد: توجه جدی به مناطق حاشیه ای و اتصال مجموعه های مردمی به منظور ارتقاء فعالیت های فرهنگی در دفاتر تسهیل گری، از ضرورت های مهمی است که باید مورد اقدام قرار گیرد چرا که از مهمترین مأموریت های سازمان تبلیغات اسلامی، کنشگری در مناطق حاشیه و سکونت گاه های غیر رسمی اطراف شهرها می باشد.
 
حجت الاسلام فردآقایی در پایان خاطرنشان کرد: در راستای برگزاری این نشست، بنا شد در اولین فرصت مساجد واقع در این مناطق به ویژه مساجدی که در طرح امام محله و پایگاه های اجتماعی اداره کل تبلیغات اسلامی هستند به دفاتر تسهیل گری معرفی شوند و بار فرهنگی مناطق تحت پوشش دفاتر تسهیل گری بردوش مساجد و مراکز فرهنگی این مناطق قرار گیرد به این امید که در آینده نزدیک شاهد حضور کارشناس فرهنگی و مذهبی به عنوان یکی از کارشناسان مصوب این دفاتر در سطح استان باشیم.
 
پایان خبر/.
نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک