EN FA

دومین مرحله مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب"به توان تشکیلات" برگزار می شود

1400/10/06 تعداد بازدید: 392
print
دومین مرحله مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب"به توان تشکیلات" برگزار می شود

کارشناس امور مساجد اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان از برگزاری دومین مرحله مسابقات کتابخوانی ویژه فعالین فرهنگی استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان، حجت الاسلام کسایی در گفتگو با روابط عمومی این اداره کل، هدف از برگزاری این مسابقات را آشنایی فعالین فرهنگی با بیانات مقام معظم رهبری عنوان کرد و گفت: این مسابقات با محوریت 4 عنوان کتاب و در 4 مرحله برگزار خواهد شد که کتاب دغدغه های فرهنگی، اولین مرحله برگزار شده این مسابقات بوده است.

 

 

کارشناس امور مساجد اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان افزود: در مرحله اول که با محوریت کتاب دغدغه های فرهنگی برگزار شد، بیش از 130 نفر در این مسابقات شرکت کردند که در مجموع مبلغی بالغ بر 80 میلیون ریال به عنوان هدیه به 60 نفر از ایشان اهداء شد. 
این کارشناس فرهنگی در ادامه خاطرنشان کرد: مرحله دوم این مسابقات با محوریت کتاب "به توان تشکیلات" از 15 لغایت 30 دی ماه 1400 برگزار خواهد شد.
 
گفتنی است، این مسابقات با 4 عنوان کتاب دغدغه های فرهنگی، به توان تشکیلات، دکل، کار فرهنگی باید جریان ساز باشد؛ در فواصل زمانی معین شده برگزار خواهد شد.
 
پایان خبر/.
نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک