EN FA

دوره توانمند سازی امامان بنیاد علوی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان برگزار شد

1400/07/23 تعداد بازدید: 186
print
دوره توانمند سازی امامان بنیاد علوی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان برگزار شد

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان از برگزاری دوره توانمند سازی امامان بنیاد علوی با حضور 70 نفر از ائمه جماعات استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان، حجت الاسلام فرداقایی در گفتگو با روابط عمومی این اداره کل، با اعلام این خبر گفت: با توجه به ضرورت ارتقاء شبکه ائمه جماعات استان خوزستان و در راستای لبیک به ندای مقام معظم رهبری مبنی بر اوج گیری خدمت رسانی به مردم، دوره 20 ساعته توانمند سازی ائمه جماعات مساجد با حضور 70 نفر از ائمه جماعات شهرستان های شادگان، خرمشهر، هویزه، دشت ازادگان، اهواز، بندرامام خمینی و اندیکا در سالن جلسات دارالقران کریم استان برگزار شد.
 
 
در آیین افتتاحیه این دوره، حجت الاسلام والمسلمین نبی زاده، مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان، بر نقش عظیم مساجد در تربیت و انسان سازی تأکید کرد و بیان داشت: مهمترین وظیفه «امام محله» کادرسازی برای انقلاب اسلامی است.
 
 
همچنین حجت الاسلام میرمحمدیان، مدیرعامل بنیادهدایت کشور، پیرامون مسأله «امامت برحلقه های میانی» به تبیین اهمیت نقش امامان محله پرداخت و اظهارداشت: مسائل اجتماعی محلات و بررسی مشکلات جوامع محلی از جمله اهداف والایی است که از طریق امامان محله قابل دستیابی است.
 
 
در ادامه،معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان، با بیان اینکه این دوره با هماهنگی و مشارکت موثر بنیاد هدایت طراحی و مورد اقدام قرار گرفت اظهار داشت: در این دوره به ائمه جماعاتی که حضور دارند آموزش هایی در موضوع مسئله یابی محله خود، چگونگی حل مسائل اجتماعی و فرهنگی پیرامون مسجد محله، آشنایی با بوم منطقه و بوم شناسی و کارگاه های عملی مهارت حل مسائل فرهنگی ارائه می شود که امیدواریم اثرات عملی اموزش هایی که به ائمه محترم جماعات داده شده را در آینده نزدیک در 70 نقطه ای که در حال کار فرهنگی و اقامه جماعت هستند شاهد باشیم.
 
گفتنی است؛ در حاشیه برگزاری این دوره، ائمه جماعات با حاج حسین یکتا، عضو شورای مرکزی قرارگاه عمار دیدار و گفتگو کردند.
 
پایان خبر/.
نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک